babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 15 stycznia 2018

15.01.2018 Poniedziałek

na dużym luzie. Mało się dziś działo w firmie , za to zeszło trochę kasy . I dobrze, to mi zawsze poprawia humor. 
Po południu też mam luzik , mężusia nie ma a ja nie zabrałam się za żadną robotę , jak na razie. Pogadałam chwilę z matką , jakoś dziś gadała normalnie . Sama już nie wiem czy sobie pogrywa, czy ma takie dni z przebłyskami . Na chwilę wpadli synalek z wnusią . Tak po drodze , wracali z zakupów. I tyle. Za to mam dziś dużo czasu na czytanie. 
A tak poza tym , zaczynają mi się mieszać wartości. Po woli nie wiem na czym stoimy. Czy my jeszcze mamy w Polsce katolicyzm w rozumieniu powszechnym z papieżem jako zwierzchnikiem , czy już jakąś wersję narodową z papieżem w Toruniu ? I jak nisko upadła wszelka moralność ; na ustach Bóg , ale na czyny się to nie przekłada i nie chodzi nawet o jakieś ewidentne , czy widowiskowe postawy , ale zwykłą przyzwoitość , jak choćby pomoc innym w takiej czy innej formie . Akcja Owsiaka - źle , pomoc uchodźcom - źle , choćby to dotyczyło kilkorga chorych czy rannych dzieci , wsparcie dla ofiar klęsk żywiołowych -źle, i można tak jeszcze długo. Za to marsz z faszystowskimi hasłami na transparentach jest w porządku, pobicie dziewczyny o ciemniejszej karnacji jest w porządku, palenie flag, pobicie ludzi i rasistowskie hasła na murach Jasnogórskiego Klasztoru jest w porządku , ataki i wyzwiska na każdego kto się na to nie godzi jest w porządku i znów można tak w nieskończoność ... I to za przyzwoleniem kościoła i aprobatą polityków z Bogiem i patriotyzmem na ustach . Co do cholery zrobiło się z ludźmi ? 

2 komentarze:

  1. Koszmar. Efekty prania mózgów. Fachowcy się za to wzięli. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to śpiewał niegdyś kabaret "Pod Egidą" ; "tresura naturę zmienia i z czasem daje wyniki" . I to widać już gołym okiem

      Usuń