babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 12 lutego 2017

12.02.2017 Musiałam przerwę w pisaniu zrobić

bo przy wnusiu się nie dało. To dziecko jest w nieustającym ruchu . Oczy trzeba mieć dookoła głowy.  Ale jest fajny , nawet jak psoci robi zabawne minki , że nie sposób się na niego pogniewać . Grzeczniutki był , przespał noc , ładnie jadł i świetnie się bawił. Głównie pluszakami . Uwielbia pluszaczki. Mimo wszystko trzeba takiego brzdąca pilnować , bo porusza się tak szybko ,że nie zwraca uwagi na to co ma przed sobą . 
Tak poza tym dzień jak zwykle . W sobotę zajmowałam się trochę domowymi tematami , zrobiłam rano zakupy i posprzątałam w szafce- spiżarni, bieliźniarce  i swojej ciuchowej. Na razie tylko posprzątałam , nie wyrzucałam jeszcze niczego , choć to nie ostatnie moje słowo , dojdę i do tego ,żeby wysprzątać po japońsku. Maluszka odebrali w porze obiadowej więc mieliśmy jeszcze sporo czasu na domowe sprawy. Mężuś coś tam układał w swojej pracowni a ja obejrzałam trochę tv , programy o Celtach i o trasie motocyklowej przez Walię ( ciekawe) i nawet sobie ucięłam drzemkę i przerzedziłam czasopisma. Zostawiłam tylko kilka ciekawszych numerów Mojego Mieszkania i dodatki historyczne . Reszta poszła na makulaturę . Pufy od razu o połowę lżejsze . No i jest miejsce na nowe numery . 
Wieczór spędzamy przy tv i grzanym winku. Zagospodarowuję te mniej smaczne butelki i przerabiam na grzańce. Latem przerabiałam na sangrię, która bardzo nam smakuje , ale grzaniec lepiej się komponuje z zimową porą . 

9 komentarzy:

  1. Ślubny latem zrobił dwa baniaki wina. Jakieś takie cienkusze mu wyszły.Tez używamy teraz do grzanca,a co zostanie to się latem właśnie sangrie zrobi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zostaw ociupinkę tej sangrii, tak do połowy czerwca, bo tak myślę ,że jakieś spotkanko zmontujemy jak już będziemy w Waszych stronach.

      Usuń
  2. A ile wnusio ma lat? Z małymi dziećmi tak to bywa. I tak zdążyłaś wiele zrobic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmłodszy 14 miesięcy , starszy 16 skończy 6 latek , a wnusia w listopadzie skończyła 7.

      Usuń
    2. fajny wiek! i radosc wielka!

      Usuń
  3. No tak, z maluchami tak jest. Okres, kiedy grzecznie leżał w łóżeczku za Tona. Ale jaka frajda. Marzy mi się grzaniec ale niestety nie w warunkach hotelowych :) ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety , rosną maluchy. Nadrobisz tego grzańca jak się gdzieś na stałe załapiecie. Buziole

      Usuń
  4. ONYKS!
    Mówisz.Masz,czyli załatwione! Dwie butelki zaankrowane! :-)))

    OdpowiedzUsuń