babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 27 listopada 2016

27.11.2016 To i owo do obejrzenia na obrazkach


Dziś za oknem już biało więc na początek trochę klimatów złotej jesieni z parku za moim biurem .


















Parę " handmadziaków "





Wazonik zrobiłam z braku innego zajęcia , może robić za świecznik 

Świąteczna skrzynka będzie częścią dekoracji w niby - kominku . Wypełnię ją gałązkami , patykami i świecami , a obok usiądzie jeden ze skrzatów. Widok na przód i tył. 







Ta skrzacia banda będzie siedzieć w niby - kominku i w innych zakamarkach . Skrzaty są spore  mają około 40cm 




I MÓJ ZABYTEK :


przed renowacją 






W trakcie zdzierania wysokiego połysku 







Kolejny etap zdzierania 





Wypełnienia 





Rama po dwóch  warstwach podkładu 





Fragment blatu po pierwszej warstwie podkładu



A TU JUŻ EFEKT OSTATECZNY 


I dla pokazania szczegółów - faktura 


Fotograf ze mnie żaden więc fotki nie oddają rzeczywistości . Ława w nowym anturażu naprawdę dobrze się prezentuje . Po przeróbce mam fajny designerski mebel . Mężuś trochę powątpiewa , czy to na pewno jest tak jak miało być , styl vintage nie specjalnie do niego przemawia , ale tak sobie myślę ,że pzry pierwszej okazji zacznie się tym chwalić . Tak ma . 

4 komentarze:

  1. Haniu jestem pod wrażeniem chociaż nie wątpiłam w Twoje zdolności. Poprzedni wpis też przeczytam. Milo mi się czytało jak zwykle. A ława super. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dziwne , odpisałam Ci i zniknął mój własny komentarz... Dziękuję za uznanie raz jeszcze . Buziaki

      Usuń
  2. No moja Droga! Schapeau`bas! Ława cudo, nie mówiąc już o skrzatach i skrzyneczce! :-))))
    Tylko pogoda ciut nie przystająca, do tego co u nas za oknem, czyli mnóstwo śniegu! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , miło ,że doceniasz moje wyczyny . Pogoda u mnie mroźna , w nocy nawet trochę śniegu spadło i się trzyma . Jak na nasz fyrtel to nie byle co, bo pada rzadko. Buziaki !

      Usuń