babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 2 grudnia 2016

2.12.2016 A jednak

coś się dzieje w kwestii dekoracji w mieście. Wygląda na to, że szykowali jakąś niespodziankę . Okaże się we wtorek , bo to 6 grudnia , a wtedy u nas w mieście zaczyna się sezon świąteczny . 
Wiem , wiem , żyję świętami i ostatnio co wpis to o świętach . Przyznaję się bez bicia ; kochamy święta , ja i mój mężuś . Mężuś chyba nawet bardziej niż ja. Skrzatom doszyłam oczy , na jego życzenie , bo stwierdził ,że bez oczek "jakieś takie ... czegoś im brakuje..." No z oczami z koralików wyglądają na weselsze. Przygotowania nadal czynię ; zamówiłam też prezent dla małżonka ; spinki do koszuli z ametystem .
Zlikwidowałam dziś jesienne dekoracje . Zrobiłam też kilka zimowych - no , częściowo , bo większość dekoracji mam jeszcze w piwnicy ale już coś w tym kierunku robię . 
Na jutro mam wielkie plany ; porządki przedświąteczne , mycie okien i produkcję góry pierogów na niedzielny obiad . W końcu się muszę wywiązać . 
Zamówiłam dziś kartki świąteczne dla klientów. Do odbioru we wtorek. Pozostaje kwestia prezentów. Jakoś trzeba będzie ją rozwiązać , choć totalnie nie mam pomysłu jak . Może będą jakieś winka upominkowe , na degustacji . 
  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz