babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 2 listopada 2016

2.11.2016 Sprawy babusine

W pracy jak zwykle , aż nudno o tym pisać .  Za oknem zimno, mokro i wietrznie . Jesienne ciuszki poszły głębiej do szaf a ich miejsce zajęły zimowe płaszczyki. I tym samym sezon czerni i zieleni rozpoczęty. Czerwony kapelusz , torebkę i rękawiczki zastąpiły zielone. Mam tylko problem z szalem, bo ten który niedawno przedłużałam jest bardzo gruby i sztywny  , nie zbyt wygodnie się go nosi. Ale zakup szala w kolorze ciemno - zielonym albo czarno - zielonym graniczy z cudem. Będę się rozglądać , może się jakiś trafi. 
Jutro wybieram się na targ . Znów się wybieram ... a co z tego wyniknie to się okaże jak zwykle. 
Parę spraw na długie jesienne wieczory:
- naprawić naszyjnik z korali ( wciąż o nim zapominam)
- udekorować decoupagowo skrzynkę na dekoracje do niby - kominka 
- kupić materiał na świąteczne skrzaty ( trafiłam na fajny pomysł świątecznej dekoracji) 
- uszyć skrzaty 
- uporządkować rodzinne fotki 
- inne co mi strzeli do głowy 


2 komentarze:

  1. Wszystko czytam na bieżąco ale to zmienianie przeglądarki dla wrzucenia komentarza nie zawsze mi się w czasie zmieści. Zdjęcia prześliczne. Ulewa na cmentarzu może zdołować. Szal zielonoczarny kup koniecznie. A plany ambitne i relaksujące. Całuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłabym , gdyby to było możliwe .Kolory wszystkie oprócz zielonego .Na razie kupiłam sukienkę na targu.

      Usuń