babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 4 sierpnia 2016

4.08.2016 Czwartkowe sprawy babusine

Dziś prawdziwy wakacyjny luz . Ledwie kilka telefonów , ledwie trzy godziny wystarczyło mi na zrobienie tego co miałam na dziś . Chłopaki też sobie bez pośpiechu działali . Szczerze mówiąc nie lubię takich dni . Wolę jak mam więcej zajęć . Miałam więc czas poczytać wiadomości w necie i posłuchać muzyki ( też z netu) . 
Rano byłam na targu. Królowały jak zwykle ciuchy. Nie chciało mi się chodzić na drugą stronę ulicy, mimo, że tam zwykle jest ciekawiej bo są i goście z wikliną i starociami i sprzętem survivalowym , meblami, czasem sprzedają staroświeckie kiczowate "landszafty z łabędziem albo jeleniem , miotły- drapaki i jeszcze wiele innych ciekawych rzeczy Takie  targowe miejsce jak z minionej epoki . Zwykle nic tam nie kupuję , ale lubię połazić i pooglądać . Ograniczyłam się dziś do niezbędnych zakupów , głównie owoców. Następne owocowo - warzywne zakupy w sobotę. 
Przyszła moja zamówiona torebka . Mogłaby być nieco większa , ale i tak spełnia moje wymagania. Kolor dokładnie taki jak chciałam ; z tym nigdy nic nie wiadomo jak się kupuje z netu , zdjęcia nie zawsze są takie jak real. Ma dość szerokie dno więc zmieszczę to co mi potrzebne , zapinane dwie kieszenie jedna w środku, jedną na zewnątrz , dodatkowa kieszonka w środku nie zapinana , a okucia faktycznie srebrne , dodatkowo dopinany długi pasek , albo zamiennie łańcuszek , który w zasadzie służy ozdobie , ale można wykorzystać do noszenia na ramieniu. Udał mi się zakup. Niby nic a cieszy. 

2 komentarze:

  1. A ja jak już coś z netu zamawiam, to jedynie książki. Jakos na cos innego, a zwłaszcza ciuchy, nie mogę sie przemóc!
    Mam nadzieję, że uda nam się urwac dla siebie trochę czasu! Chce Was namówic na jedną wspaniałość, która odbywac się będzie w Chojnicach, ale to sie zdzwonimy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ! W końcu jedziemy na zasłużony weekend , co mamy do roboty jak nie zwiedzać , pływać , odwiedzać znajomych i korzystać z atrakcji

      Usuń