babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 5 kwietnia 2016

5.04.2016 Przewrót wiosenny

w szafach z ciuchami zrobiłam. Zimowe ciuchy poszły na najwyższe półki , letnie na średnią , wiosenne na najniższą czyli tak ,żeby w zasięgu ręki były.  Przydałoby się się jeszcze coś przerzedzić i co zbędne to do kontenera , a co w lepszym stanie a nie noszone do opieki społecznej oddać , ale to jak mężusia w domu nie będzie , bo jemu się wszystko przydaje . Jak nie widzi , to nie marudzi,że się przyda . Stwierdziłam ,że mam bardzo monotonną szafę : czarny, czerwony , zielony i pojedyńcze sztuki szare , białe , fioletowe , morskie i w kolorze dżinsowym. No i prawie wszystko gładkie. Tak lubię i tyle. We wzorkach się nie czuję . Toleruję paski i ewentualnie delikatną kratkę i różyczki. Wszystko inne odpada. 
   Dziś już dzień w pracy spokojniejszy i dobrze . Coś nie coś policzyłam , choć nie wszystko. Mam parę tematów , które trzeba dokończyć i dopiero wtedy będę liczyć. No i znów zasypały mnie paczki z towarem. 
Jutro idę do fryzjerki . Zobaczę co się da zrobić z moją fryzurą . Na razie marnie mi idzie zapuszczanie. Nie chcą mi włosy rosnąć i żadne kuracje nie pomagają . 
   Jutro wznawiamy roboty budowlane. Przeprowadzkę planujemy jeszcze w tym roku .

2 komentarze:

  1. tak mężczyzna podczas porządków stanowczo zbyteczny. Buziaki
    A plany brzmią ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam też porządku nie zrobi , wszystko mu się przydaje. Wyrzuci jeden podarty karton i dwie zardzewiałe śrubki i uważa ,że "zlikwidował mnóstwo niepotrzebnych rzeczy". Faceci tak mają .

      Usuń