babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 4 kwietnia 2016

4.04.2016 Sprawy babusine poniedziałkowe

Chciało by mi się napisać "nie lubię poniedziałku" , chociaż to nie prawda . Ten dzień jednak taki był, że do lubienia się nie nadawał. W punkcie ksero straciłam ponad pół godziny  i nic nie załatwiłam bo ludzi było mnóstwo i wszyscy z rysunkami wielkoformatowymi po południu musiałam pojechać jeszcze raz , poczta internetowa odmówiła mi współpracy ( synalek spojrzał swoim okiem , coś tam poklikał po klawiaturze i wystartowało - podejrzewam ,że on ma jakieś tajemnicze telepatyczne kontakty z kompami - tylko na nie spojrzy i już robią to co chce ; mnie za cholerę nie chcą słuchać ) , do miasta jeździłam kilka razy i na dodatek jeszcze musiałam załatwić ,oddanie towaru , który z niemałym trudem załatwiłam z piątku na sobotę. 
Jakimś cudem udało mi się o 16.15 z biura wyjechać , ale i tak musiałam pojechać jeszcze raz - zostawiłam komórkę .  I jak tu lubić poniedziałek...
W domu same drobiazgi. Zagotowałam przygotowaną wczoraj wędlinkę , wyhaftowałam wnusi pelerynę superbohaterki , pozdejmowałam z suszarki pranie . Takie nic nie znaczące a niezbędne czynności. Z braku innego zajęcia rozpracowuję sobie wzory na szydełkowe chusty. Może sobie jakąś zrobię - do jesieni mam sporo czasu. Tak po prawdzie to zajęć mi nie brakuje , ale nie chce mi się za nie zabierać jak na razie. Może jak słoneczko poświeci jeszcze kilka dni z rzędu to mi leń pozimowy minie. 
Miałam już o polityce nie pisać , ale nie mogę . Wierzyć się nie chce ile można spieprzyć przez 5 miesięcy i ile nacji przy okazji wkurzyć ...  To się jakąś wojną domowa skończy jak ta NE i MNU się nie opamiętają . Strach się bać jak w 2005 roku świewało Lady Pank. Piosenka nie straciła na aktualności. Obym w złą godzinę nie chlapnęła. 

2 komentarze:

  1. Haniu ja to już nawet nie czytam wiadomości z kraju bo i tak mnie dopadają. masz racje " strach się bać". A w domu zawsze coś do roboty. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , ja na brak zajęć narzekać nie mogę , stale jakieś mam

      Usuń