babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 3 kwietnia 2016

3.04.2016 Sprawy babusine

Niedziela taka sobie . Właściwie całkiem zwyczajna. Rano posiedziałam sobie dłużej w wannie , pokręciłam się po kuchni i oczywiście zemściło się na mnie wczorajsze lenistwo , bo musiałam dziś nadrobić to czego nie zrobiłam wczoraj, czyli prasowanie. Ale mam to z głowy . 
Około 17.00 pojechaliśmy do teściowej na urodzinową kawę . Strasznie u nich gorąco. Po godzinie miałam ochotę wracać do domu. Zjechała się rodzinka , ale tylko z naszej strony. Trzeci wnuk z rodziną się nie pokazał. Poniosło ich do tej Warszawki to tak jest . Szwagroska za taką babcie z doskoku robi , wnusię widuje sporadycznie . 
Moje nowe buciki okazały się rewelacyjne. Bardzo ładnie wyglądają na nodze i są bardzo wygodne , choć jak na mnie to mają bardzo wysoki obcas , bo aż 7 cm. Zwykle noszę takie na 4-5 cm . Do pracy raczej nosić ich nie będę , bo zamsz szybko mi się zniszczy , ale na wyjścia są idealne. I jak przyjemnie dziś było na dworze ; ciepło i słonecznie. Prawdziwa wiosna. I to mnie cieszy. Jakoś mi zima w tym roku nie po drodze , choć tak w ogóle to zimę lubię .
A jutro znów szaleństwo w pracy przed nami. 

4 komentarze:

  1. Czyli butki wygodne, sympatycznie było aby cały tydzień był taki ciepły i wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie ta wiosna , choć w ogóle nie jest wesoło

      Usuń
  2. Bosz, nie pamietam już kiedy na obcasach chodziłam! Najwygodniej mi w płaskim obuwiu, ewentualnie niewielki koturn. Z wiekiem człowieka nie śmieszą psikusy kwietniowe, tak myśle, bo już dawno ich nie robię nikomu, i nawet nie chce mi się szukać w tv czy prasie, co, kto i dlaczego żarty sobie zrobił!
    Moje dekoracje jeszcze siedzą na swoich miejscach, ale chyba musze już jajeczka zdjąć, bo te z przed drzwi często spotykam w różnych zakamarkach działki- pewnie ptaki rozwłóczą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak , ja też już nie robię żartów od dawna, zwykle zapominam , że w ogóle to taki dzień do żartów. Zarobiona jestem i tyle.

      Usuń