babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 12 października 2015

12.10.2015 Zwariowany poniedziałek

Ciężki dzień i narwany jak mało który. Dziub mnie boli od gadania i uszy zwiędły od nieustannego trzymania słuchawki przy uchu. Spraw , które się porąbały wyszło tyle,że głowa boli . I mam przeczucie,że i jutro też ich nie pozbieram . Będzie źle i polecą części ciała ,że hej. Nie mam na to wpływu , co robią firmy ale do jasnej .... na przesyłkę czekam od tygodnia , a już dziś miał być montaż. Mieli mi przysłać numer listu przewozowego i nie przysłali. 
Zmęczona jestem dziś sakramencko. 
Rozliczyliśmy dziś z budowlańcem za następny etap roboty. Miło nas budowlaniec zaskoczył , bo wyszło dużo taniej niż były wstępne wyliczenia . I bardzo dobrze. Dziś kończyli tynki wewnętrzne. 
, w czwartek wchodzi hydraulik  i zostaną posadzki. I  będzie zamknięty stan surowy.

2 komentarze:

  1. Parę groszy do przodu zawsze się przyda. Niech ten tydzień będzie dobry :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie . Nie zapowiada się dobrze niestety ale kto wie.

      Usuń