babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 12 kwietnia 2015

12.04.2015 Niedzielnie

Kreacji na imprezę nie włożyłam , bo ni stąd ni zowąd zrobiło się zimno. W słońcu jeszcze było jako tako, ale wiatr zimny . No to się odstawiłam w mój aksamitny , czarny żakiet, który kiedyś tu prezentowałam . Oczywiście czarne spodnie, koronkowe mitenki , duże pierścienie z kwarcem dymnym i oliwinem i gobelinową torebkę do tego . Iiiii nie skomnie powiem ,że wyróżniałam się wyglądem . Wszystkie panie ubrane były bardzo klasycznie, ale sieciówkowo. No, ale młodzież lubi modę z sieciówek , a prababcie i szwagierka jak to prababcie i szwagierka. Klasyczne kostiumy - jedna granatowy , druga jasny beż , trzecia malinowy. Choć nie mogę powiedzieć , moja matka sprawiła sobie do tego sportową koszulę w czerwono- granatową kratę , ozdobioną kieszonkami i zamkami błyskawicznymi. Oczywiście musiała skomentować mój wygląd "co ja sobie za płaszcz kupiłam "i " po co ja te ręce poowijałam ". Mówię ,że nie poowijałam , tylko mitenki włożyłam , kręciła głową ,że "jak to wygląda" . Tak ma i tyle. Nigdy nie akceptowała jakiegokolwiek odstępstwa od tego co standardowe , bo co ludzie powiedzą. Nie przejmuję się tym od dawna. 
Imprezka udana . Młodzież dostała kilka fajnych prezentów , w tym ekspres do kawy i dwa karnety małżeńskie do spa. Jedzonko zdecydowanie lepsze niż wczoraj i sprawniej podane. Na koniec kiedy już się pakowali , spadła ze stołu torebka z naszą szklaną świnką . Oczywiście się rozbiła, ale szkło zwykle tłucze się na szczęście . Niech więc się im szczęści jak najdłużej. 
A poza tym przedpołudnie upłynęło mi na poprawianiu swoich bluzek i zaszywaniu dziur w rajstopkach wnusi. Dziś już wiem dlaczego ciągle coś drze. Na placu zabaw zachowuje się jak chłopak- włazi na wszystkie drabinki , zjeżdżalnie i huśtawki , wskakuje na kręcącą się karuzelę, biega z kijami w ręce  i tp.  Nooo, ja też biegałam więc nic dziwnego , ma to po babci. 
A wieczór spokojny , dopijamy resztę różowego winka z imprezy przy telewizji i czasopismach historycznych . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz