babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 22 marca 2015

22.03.2015 "Handmadziaki" i nie tylko

Na początek śpiące słońce - pocięta dyskietka doskonale  się sprawdziła jako filtr





I moje robótki z ostatnich dwóch miesięcy - wciąż się uczę jak widać  

Serduszka z przyssawką do przyklejenia na gładką powierzchnię- naniosłam fotki wnucząt 


Pudełka na skarby , też ze zdjęciami wnucząt 



I świątecznie :

Zawieszki - awers i rewers 



                            Różne ptaszki i kaczorki ( a może to gąski ? ) 




I kogut , a raczej kogucisko - ma ponad 20cm wysokości - ozdobi wielkanocny stół 

Też awers i rewers 



I pierwsze świąteczne dekoracje - będzie więcej i zostaną uzupełnione o moje robótki 
i pojemniczki pełne kolorowych jajeczek - tak sobie wymyśliłam...





A poza tym ; upiekłam bułeczki owsiane ( w/g ulotki lidlowej ) , całkiem smaczne . 
Mężuś zaraził się ode mnie epoką średniowiecza - siedzi przed komputerem i ogląda filmy o zdobywaniu zamków i średniowiecznych machinach .
Przytrzaśnięty palec już mnie prawie nie boli , chociaż mam siny - myślałam ,że będzie gorzej. 









4 komentarze:

  1. Co za Zdolniacha... najbardziej podobały mi sie zawieszki wielkanocne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęka mi opadła z podziwu! Nie ma co, zdolna bestyja z Ciebie!
    Z czego toto prócz drewna sie wyrabia? Malowanki czy wyklejanki?

    OdpowiedzUsuń
  3. A to zależy , maluje się akrylem , nakleja serwetki albo specjalny papier , nanosi obrazki z pomocą preparatu do tego przeznaczonego ( można bez preparatu , ale o wiele trudniej i nie zawsze się udaje) , przykleja się różne sznureczki, koronki i jakieś motywy przestrzenne, maluje craclami albo postarza pastami lub farbą i werniksami . Wszystko zależy od tego jaki efekt che się uzyskać . Uczę się i wciąż mam braki ale podoba mi się ta zabawa.

    OdpowiedzUsuń