babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 27 marca 2015

27.03.2015 Cud

po prostu cud. Mój mężuś w końcu dał się wygonić do lekarza . Od czasu jak go wirusy grypowe gnębiły robił co mógł żeby się z wynikami u medyka nie pokazać . Noooo , zobaczymy co mu powie.  
Do poniedziałkowej  kontroli jestem przygotowana . Dokumenty mam pod ręką , poukładane latami i w tej samej kolejności ,nawet na wszelki wypadek zaświadczenia o szkoleniu bhp przygotowałam.   No , chyba,że  babsztyl wymyśli coś nieprzewidzianego . 
Dziś sobie zrobiłam popołudniowy luzik . Nie zajmuję się niczym konkretnym , oglądam swoje ulubione programy historyczne i popijam herbatę z dodatkiem płatków róży. 
Jutro wyprawa na giełdę kamieni i minerałów. Będzie ciekawie. Nie mamy szczególnych planów zakupowych, zobaczymy na jaki kolekcjonerski skarb uda nam się trafić. 

2 komentarze:

  1. Ani przez chwile nie wątpię, że ta kontrola to czysta formalność. Ład i porządek to jest związane z Tobą nieodłącznie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Papiery to zasługa naszej księgowej -ja się do tego nie zabieram już od dobrych 10 lat. Wcześniej sama księgowość prowadziłam ale w końcu mnie to przerosło , za dużo i za często się zmieniało.

    OdpowiedzUsuń