babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 16 grudnia 2014

16.12.2014 Sprawy babusine , codzienne

Nie mogę się wyspać .budzę się jak zwykle o 4.25 a po chwili zasypiam znowu i zdarza mi się obudzić tak jak dziś , o wpół do ósmej. Najwyraźniej organizm się domaga odpoczynku . Jeszcze parę dni . W pracy nadal szaleństwo i nadal nie sposób zrobić wszystkiego w jeden dzień. Pracę kończyłam w domu . 
Urwałam się na małe zakupy w czasie pracy . W sumie potrzebowałam papier do drukarki , zamiast do hurtowni papierniczej pojechałam do tesco. Śmierdziało karpiami i kłębiły się tłumy klientów. Wrzuciłam co potrzebne do koszyka i wiałam z tamtą czym prędzej.. Po drodze wpadłam jeszcze do lidla po kawę do biura ( w tesco zapomniałam) , dołożyłam słoiczek suszonych pomidorów i dwie cytryny i też uciekałam z tych samych powodów co od konkurencji ( w lidlu przynajmniej nie śmierdziało). Ludzie ładują takie ilosci towaru do koszyków jakby się miało na jakąś wojnę . Przecież wszystkiego wszędzie pełno i ile w końcu można zjeść w jeden czy nawet dwa czterodniowe weekendy ? Też zapasy zrobiłam ale nie wiele większe niż  zwykle robię na niedzielę i nadchodzący tydzień. Niepojęte. 
W domu byłam znów po 17.00. Mężuś zjadł i pojechał do następnego klienta. Szybko mu poszło , wrócił po trzech godzinach . Myślałam ,że posiedzi przynajmniej do 24.00 a ja wypiłam herbatę i dobrałam się do żelazka . Zajęło mi to trochę czasu ale wyprasowałam wszystko . 
Z rodzinnego pieczenia pierniczków odpadła młodsza młodzież . Wnusiu się rozchorował.Jakaś infekcja górnych dróg oddechowych , kaszel, katar itd. Pani doktor kazała nie wychodzić rzez kilka dni z domu i łykać syropki. Szkoda, tak się cieszył na te pierniczki .  
Dostałam wiadomość ze sklepu. internetowego; zamówiony płaszcz dotrze do mnie jutro. Ciekawe czy zakup okaże się udany . Firma gwarantuje 10 dni na zwrot . Jakby co mogę skorzystać i odesłać , w najgorszym razie będę stratna o koszty przesyłek. 
Na święta kupiłam sobie książkę - na poczcie , pt. "Żona Inkwizytora" . Akcja w XV w. Nie doczytałam całej notki na obwolucie , ale tło historyczne więc spodziewam się ciekawej lektury.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz