babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 14 grudnia 2014

14.12.2014 Dziś parę fotek

Nie miałam czasu się tym zająć i pokazać światu co udało mi się zdziałać przez ostatnie dni i tygodnie . Dziś też tylko fragmenty . 
Po kolei więc .
Te kartki zrobiła moja wnusia na akcję Robótka . Ja tylko dowiązałam wstążeczki i pomogłam napisać życzenia . Ładne jak na pięciolatkę . Zdradzę patent : bałwanek jest zrobiony z płatków kosmetycznych do demakijażu. 



Niżej już mój wkład w akcję Robótka , jeszcze przed ukończeniem - brakuje trzech sztuk

\
I  miejskie widoki - wciąż ten sam park za moim biurem w grudniowej szacie 

A tu  poranny widok z mojego domowego okna - zapowiadał się ładny grudniowy dzień 



Te szklane ptaszki - świeczniki wyhaczyłam wczoraj na zieleniaku - urzekły mnie po prostu 



I pierwsze świąteczne dekoracje - z szyszką w roli głównej - miniaturową choinkę w doniczce i stroik z kokardkami zrobiłam sama - wystarczyła farba w sprayu i klej termiczny + parę szyszek , resztki wstążek i kilka koralików 



Przy wejściu pachnący anyżem gwiaździstym i cynamonem koszyk z szyszkami 



Przy okazji : drugie życie skrzynki na granaty - zmieściły się w niej wszystkie torby - szmaciaki 


 Szyszkowe zawieszki - słabo je widać , zrobię poprawkę przy okazji ( też moja robota) 


Świąteczne skrzaty rozgościły się na kuchennej szafce 


Cynamonowe gwiazdki z przepisu po mojej babci 

Dziś z gwiazdek powstały choinki - jutro jak już dobrze wyschnie lukier  , który ma je skleić 
zostaną udekorowane 


A poza tym , niedzielny wypoczynek i urodzinowa kawa - nasz młodszy syn obchodzi dziś 32 urodziny .  

2 komentarze:

  1. Haniu wszystko piękne i zdjęcia i Twoje robótki,że o choinkowych gwiazdkach nie powiem. Brawo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki .Zagoniona jestem niemożliwie , ale kocham te Święta i nie umiem sobie podarować przygotowań.

    OdpowiedzUsuń