babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 2 lutego 2013

2.02.2013 Zmajstrowałam

w końcu jedną świecę wodną . Trochę na szybko w wersji "błękitna laguna " - na zdjęciu dobrze tego nie widać , ale wrzuciłam do szkiełka sztuczne perły i kilka muszelek . Na razie nie miałam czasu na coś bardziej wyszukanego , ale będę kolejne wersje uwieczniać i prezentować .Foto poniżej . A poza tym jestem prawie wyrobiona na jutrzejszą , nie właściwie to już na dzisiejszą imprezkę . Od rana nasmażę pączków , a potem to już tylko się na bóstwo odstawię i będę czekać na gości.









3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego. Zdrowia przede wszystkim i spelnienia marzen. Moze te zyczenia banalne ale szczere :))
    A totki innych swiec chetnie poogladam :)*
    Milego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego, co najlepsze moja Droga! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucia, Fuscilla , bardzo dziękuję za życzenia !

    OdpowiedzUsuń