babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 31 stycznia 2013

31.01.2013 Eeeeeehhhhh....


Jak nic jakiś dół zaliczę .
Idzie mi wszystko jak …. ( dobra przemilczę w kwestii jak co i komu) . Ledwo się wyrabiam ze sprawami firmowymi ; tak z pięć klonów + prototyp może by dało ze wszystkim radę a inne sprawy od przypadku do przypadku . A mam ich aż nadto :
  • obfotkować , opisać i wystawić na jakimś allegro albo innym gumtree nie noszone ciuchy
  • wysprzątać szuflady
  • przejrzeć wreszcie stare zapiski i wybrać te do zamieszczenia w blogu wspominkowym
  • dokończyć gablotkę do kamieni i inne drobiazgi , które zaczęłam ozdabiać
  • uszyć do końca bluzkę
  • przesegregować książki w biblioteczkach i co zbędne oddać na potrzeby biblioteki
  • obszyć obrusy – nadal materiały leżą ; udało mi się zrobić jeden
  • skończyć dzierganie powłoczek na poduszki
  • zdjąć dekoracje świąteczne
  • zrobić album na 25 lecie firmy – w końcu to już w tym roku
  • zrobić porządek z kwiatkami doniczkowymi
  • zrobić bransoletkę dla synowej – spodobała jej się taka dziergana na drutach
I jeszcze mnóstwo innych mniejszych i większych spraw. Na które wciąż brakuje czasu .A brak czasu i wpływów na konto mnie dołuje. Plaga znów jakaś z tymi płatnościami. A czas ? Noooo jak wyżej. 
Mały Krzysiaczek chory na zapalenie oskrzeli , Helunia na etapie „pobawmy się w chowanego „ budowania namiotów i jeżdżenia na wycieczki .

p.s. Wspominki się piszą - też idzie mi kulawo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz