babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 27 stycznia 2013

27.01.2013 Imprezujemy

sezon się zaczyna . dziś imieniny starszej synowej , za tydzień moje, potem dwa latka Krzysiaczka, potem imieniny starszego syna i urodziny synowej w tym samym dniu , a potem to już prawie Wielkanoc i znów imprezowanie. Każda okazja dobra do rodzinnych spotkań . Przyznać się jednak muszę ,że czasem już mi się nie chce. Dziś np.. najchętniej zakopałabym się pod koc z jakąś książką. 
Tak poza tym próba uszycia bluzki skończyła się porażką . Źle skroiłam . Tak to jest jak się czegoś przez dwadzieścia lat nie robi - od razu mówiłam ,że mnie pogięło . Temat do uratowania , wystarczy,że dokupię 60 cm materiału . A poza tym skroiłam za szeroką . To akurat mały  "Pikuś" , po prostu głębiej wszyję.   

3 komentarze:

  1. Czyli nic straconego. Ja ostatnio tez nie mam weny do szycia. nawet naprawek mi sie nie chce robic. za duzo mam ciuchow.
    Jak byl jeden to nie moglabym odkladac :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze koty za płoty! Następnym razem się uda!
    Ja takie rodzinne imrezowanie mam na przełomie lutego i marca, ale mi przejdzie bokiem, bo będę na saksach!
    Nadrobiłam zaległości i Ciebie! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawę szycia już opanowałam . Dokupiłam materiału - teraz tylko czas znaleźć na dokończenie.

    OdpowiedzUsuń