babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 5 maja 2012

5.05.2012 Relacja z placu budowy -2

Remont w toku. Skuliśmy dziś wszystkie płytki ze ścian i mniej - więcej połowę podłogowych ( z opcją na więcej) . Nie wiem czy sąsiadom z dołu sufit na głowę się nie opuścił od tej jazdy młotem udarowym .Nawet się za bardzo nie kurzyło. A myślałam ,że będzie gorzej i że zajmie nam to więcej czasu. jednak przewaga w sprzęcie.  Z koszykiem od pyrek i dwoma wiaderkami od farby elewacyjnej przeleciałam się po schodach + 100m do śmietnika i  z powrotem coś koło 150 tysięcy razy , a w każdym razie nogi bolą mnie jak by to było 150 tysięcy. Ile faktycznie - nie wiem , przy 17 razie straciłam rachubę. Za to jak pięknie będzie na mnie leżała suknia wieczorowa w piątkowy wieczór , bo na pewno przy tej robocie ubyło mi tłuszczyku. Czuję to po prostu. No i morwa biała, którą doradził mi znajomy ginekolog robi swoje . Zwykłe tabletki ziołowe za 12,00zł okazały się znacznie skuteczniejsze niż te wszystkie drogie preparaty, z których wypróbowałam słownie dwa - ze skutkiem bardzo marnym, właściwie prawie żadnym . Jakby kto był ciekaw - tabletki z morwy białej można kupić bez recepty.   A poza tym regulują też poziom cukru w organizmie.  W poniedziałek ciąg dalszy demolki młotem udarowym , a potem prostowanie rur ,przeróbka instalacji elektrycznej  szpachlowanie ścian , układanie nowych płytek , malowanie itd. Nie wiem ile to zajmie, ale znając tępo w jakim starszy synalek z pracusiem wyremontowali ich zagrzybioną kuchnię ( wliczając zbijanie tynku do gołej cegły i nakładanie siatek wzmacniających )  , pójdzie bardzo sprawnie.
W piątek impreza z okazji 20-lecia zaprzyjaźnionej firmy. kreację już mam, mężuś nową koszulę również . Tak sobie myślę ,że muszę jakieś koronkowe rękawiczki skołować , bo łapska mam pocięte od ostrych krawędzi płytek. Będę wyglądać jak "Frankensztajn" jeśli nie założę rękawiczek . a i moją panią fryzjerkę muszę nawiedzić , żeby mi porządek na głowie zrobiła. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz