babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 4 maja 2012

4.05.2012 Relacja z placu budowy -1

Noooo, to zaczęliśmy remont w kuchni. Od kilku dni już wystawiałam wszystko z szafek i ukladałam w sypialni, a dziś wystartowaliśmy z remontem właściwym. Cześć szafek już zdemontowana , część tapety zdarta , Jutro zaczynamy skuwać płytki.  A sąsiedzi o przeprowadzkę nas posądzili widząc ,że wynoszę krzesła. Zaniosłam do garażu żeby nie zawadzały i się nie zabrudziły. 
A poza tym , to znów nasłałam klientowi burzę z piorunami. . Poszedł mu  w centrali moduł za jakieś 3tysiące . Nie wiem czy to moje moce sprawcze czy przypadek , ale kiedy 1 maja zaczęło grzmieć , beztrosko powiedziałam, ze by się przydało jakieś porządne trzaśnięcie i wymieniłam dwóch klientów dla przykładu . No i stało się , trafiło w pierwszego , którego wymieniłam. Po raz drugi zresztą , bo jakieś cztery lata temu , zrobiłam  dokładnie to samo, temu samemu klientowi  a w ubiegłym roku innemu , za którym nie przepadamy . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz