babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 23 maja 2012

23.05.2012 Już widać pierwsze efekty remontu

Demolka w toku , ale najgorsze po woli za nami. Uwijają się chłopaki ,że hej.
Gipsują już ściany i sufit. Wygląda mi na to,że do soboty się wyrobią .Potem sprzątanie i czekamy na gościa od płytek.ma zacząć 1.06.  Kuchnia będzie piękna. Na allegro wyczaiłam cudny czajnik z różą . Szukałam czegoś innego, a trafiłam na ten czajnik z różą , w dodatku w odcieniach fioletu. Chyba sobie kupię . I tak wydałam już mnóstwo kasy na ten remont , to te 43 zł większej różnicy mi nie zrobi. Ale to nieco później , bo nawet nie mam gdzie przechowywać takich drobiazgów. Uuuuuu, coś nie poszło chłopakom, części ciała i stare zawody w powietrzu latają....
Poza tym tworzę dalej wspominki. W pracy ruch wzmożony. Obawiam się jednak ,że w czerwcu obroty mocno spadną, bo Euro i wszyscy ( no , bez przesady, ale zdecydowana większość) zamiast o pracy i inwestycjach myśleć , będzie gały w telewizor wlepiać i się ekscytować dwudziestką facetów , w krótkich gaciach latających za piłką. 

1 komentarz: