babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 20 marca 2012

20.03.2012 Łapy opadają

na moją matkę. Sama mi kasę na mieszkanie przyniosła - chyba się wystraszyła ,że do klubu emerytów przyjadę - inaczej  by się do mnie nie pofatygowała . Zażądałam dodatkowe 60 złotych na spłatę zaległości.. A ona mi na to : "myślałam ,że wyłożyłaś " !!!  I że ona by mi zaczęła spłacać od maja. No ja p.......e . Zapowiedziałam ,że nie od maja tylko od zaraz i dodałam ,że nie wyłożyłam i nie wyłożę na jej długi ani grosza, a pieniądze na zaległości ma mi przynieść . Znów mnie wkurzyła. Już sama nie wiem czy to bardziej głupota czy bezczelność. 
Kupiłam na aukcji torebkę ( za całe 23zł)  , którą można nosić jak plecak , po odpowiednim przepięciu pasków- czerwoną ! A co mi tam, jakiś rok temu zaczęłam  lubić czerwony kolor więc sprawiłam sobie bluzkę i sweter , a teraz torebkę.  
Za oknami wiosna - krzaczki koło biurowego parkingu tylko patrzeć jak się zazielenią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz