babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 12 marca 2012

12.03.2012 Jak mnie dziś wszyscy wkurzają ...

Głowa boli ! Rodzinka, klient a na koniec sąsiedzi. Znów któremuś sąsiadowi przyszło do głowy zadzwonić na policję i donieść,że sąsiedzi na chodniku parkują . Chyba się już miśki do odwrotu zbierali , bo siedzieli w aucie i jeden coś pisał. Jak tylko podjechałam na swoje miejsce pod oknem zaraz do mnie z suki szkieł wyleciał,że tu nie wolno parkować . Ja na to grzecznie,że tu mieszkam i zawsze parkuję od 15 lat , on swoje . Ja, że wobec tego gdzie mam parkować , ten swoje " na chodniku  nie wolno , gdzieś indziej , bo sąsiedzi dzwonią" , ja na to, że chodnik się kończy równo z tylnym kołem mojego auta, szkieł swoje " na chodniku nie wolno" . Wkurzyłam się tym bardziej, że to była 19.40 i własnie się kończyła moja 12 godzina pracy i chciałam szybko się w domu znaleźć Lekko podniosłam głos na niego ( nie , nie nawrzeszczałam) i najbezczelniej w świecie powiedziałam ,że wobec tego wjeżdżam tutaj , na trawnik i na jego oczach wjechałam - tuż obok parkingu zajętego w całości. Jeszcze chciałam dodać,że jak przyjdzie do mnie do firmy kupić telefon , to mu rabatu nie dam , ale kiedy zobaczył, że sobie nic z niego nie robię czym prędzej poleciał do suki , wskoczył , a jego kumpel kierowca ruszył prawie z piskiem opon i nie zdążyłam.
Odwdzięczę się sąsiadom , przy jakiejś okazji - niech no tylko się trafi. Banda donosicieli , kur.....na chata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz