babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 8 czerwca 2024

8.06.2024 Pokonała mnie grządka z cebulą

 Tak zarosła chwastami, że walczyłam z nią ponad godzinę , a nie jest większa niż inne. W ogóle zielsko się rozpanoszyło , miałam co robić. Mężuś mi pomagał, pomalowaliśmy też deski tarasowe i dokończyliśmy wynoszenia rzeczy z nowej altany. W poniedziałek  po południu wchodzi majster , a rano przywożą towar do wykończenia naszego domku. A w ogródku się dzieje i pokażę to jutro na fotkach. Dziś padnięta jestem kompletnie przez tę grządkę z cebulą . Przegięłam znowu, czuję w nodze i w kręgosłupie. Mam jednak, tę frajdę , że znów sporo zrobiłam a ogródek odwdzięcza się okazałym wyglądem.  Z drugiej strony, jak sobie pomyślę ile jeszcze mamy do zrobienia to wpadam depresję . Nowy zarząd urządza piknik zapoznawczy dla działkowców. Wpisowe :placek , albo plony z działki . Muszę jakiś drożdżowy upiec i się wpisać. W końcu wszyscy sąsiedzi nas zaakceptowali. A teraz kończę na dziś , muszę trochę odpocząć. 

4 komentarze:

  1. Plony z działki - zupa z chwastów! :-) Ale byście zdziwili innych działkowiczów. A gdyby jeszcze wkładka mięsna ze ślimaków bezdomnych, to w ogóle byłoby super eko bio i obieg zamknięty materii. A serio - jak tam u Was w kwestii ślimaków pomrowów? U nas ( Pogórze Izerskie ) znowu robi się kiepsko - atakują i przełamują kolejne linie obrony.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi te ślimaki zeżarły cały wysiany słonecznik ,dynię ozdobną i majeranek a teraz dobrały się do dalii. Nasypałam im wczoraj zmielonych goździków , podobno działają , ale jak dotąd żaden ze sposobów się nie sprawdził. Nie ma na to cholerstwo mocnych. Zupa z chwastów mówisz... Mogłoby być ciekawie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Uważaj z tą robotą na działce. Ja wiem, że to wciąga mimo trudności, ale kręgosłup trzeba oszczędzać. Czy masz takie podkładki na kolana do pielenia. Ja czasem korzystałam
    A nawet siadalam na kocyku po tirecku i tak pielilam. No to teraz się z domkiem będzie dział. Uwieczniają front robót. Uściski
    Na ślimaki niestety tylko chemia. Tylko logo ich smakołyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się . Pod kolana mam taką specjalną piankową podkładkę . Można też na niej siedzieć . Na ślimaki zamówiłam środek , taki, który nie szkodzi innym zwierzakom, np. jeżom . A roboty pewnie uwiecznię , jak zwykle. Buziaki.

      Usuń