babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 7 czerwca 2024

7.06.2024 Kicz

 ogrodowy , ale za to z demonicznie świecącymi ślepiami czyli figurki ogrodowe sowa i ślimak z mini-panelem słonecznym . Kupiliśmy na prezent imieninowy dla Szwagroskiej. Wiem , zrobiliśmy to z premedytacją  tak a propos ich sekciarskich zapędów. Kiedy w biurze zastanawiałyśmy się z młodszą synową co sprezentować ciotce , starszy syn stwierdził, ze na imieniny Szwagroskiego kupi płaski globus, do sierpnia zdąży taki znaleźć. Uśmialiśmy się niemożliwie i wtedy wpadłam na te figurki. Mnie się specjalnie nie podobają takie dziwolągi , ale ten zakup traktuję jak żarcik. A mój małżonek oczywiście przyklasnął. To przynajmniej jedno mamy z głowy.

Dotarł dziś nowy telefon dla mojej matki, od razu go naładowałam i przystosowałam do użytku. Nie doszłam tylko jak zablokować pojedynczy numer. Mam zamiar zablokować numer tej jej znajomki, którą podejrzewamy o wyłudzanie od matki kasy . Jeszcze pokombinuję. 

Skończyłam dziś kolejny tom o milicjantach z Poznania . Zostały mi dwa , już mam zamówione. Sprzedałam kolejny ciuszek na Vinted. Za drobną kasę , ale przynajmniej nie wyrzuciłam. Plany na jutro działkowe oczywiście. 

2 komentarze:

  1. Dobrze, że parę groszy odzyskałaś. Będzie na książki.😄 Ja z kupnem przystopowała do lipca kiedy ukaże się czwarty tom sagi Elżbiety Pytlarz. Też polecam.
    https://www.proszynski.pl/product/zmiana-warty?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2bAKITswlpB9wvXl7lv3Duv3hx5Gh0kCU99glDs2Ra8Zt-wCxoq4ZnVAc_aem_AVJ67WDUtKnzAnDF-QAwBqxTjKVzveYsKVVAayl4kvpdm3ZbVOlDVRD-A6dghdCFC_nYgSy18VTyUP61P_SB4wP
    Buziaki
    A dziś pewnie ogródek. Wiosna na końcówce i zaraz letnie dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź . Jak już dostanę do ręki te 2 ostatnie tomy , to potem sięgnę po serię Poznań- retro" . Reszta będzie musiała czekać na późną jesień i zimę . Działka dała mi dziś w kość. Buziaki!

      Usuń