babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 3 października 2023

3.10.2023 Jak to było ... jesienne lato?

 Tak właśnie, bardzo trafnie określiła to Lucia . U nas jest dokładnie tak samo. Niby to juz październik a wciąż królują letnie ciuchy. A mnie już się marzą jesienne sukienki i tweedowe żakieciki. Zdecydowanie zbyt długie to lato. A z drugiej strony , duża oszczędność na ogrzewaniu. Kilka minut temu zaczęło padać. Nie spodziewam się jednak, że to potrwa. Ale może grzyby się pokażą ? 

Tak poza tym , dzień jak zwykle. Siedziałam dziś w pustym biurze , bo chłopaki się porozjeżdżali do klientów , a synową zmogły wirusy. Nie tylko ją zresztą , bo wnuczków też . Została dziś w domu , kuruje chłopaków i siebie. Dorobiłam jeszcze fotki dwom pozostałym dekoracjom, tym , które zasłoniły szafki .Zaraz je pokażę.  Przyszły moje zamówione sukienki. Jeszcze ich nie przymierzyłam , ale na pierwszy rzut oka wyglądają na bardzo dobrej jakości. Tak poza tym zaczęłam dziergać drugą mitenkę . I oczywiście znów zwaliła nas z nóg cena małżonka leków . Nie było jednego z nich i zgodził się na zamiennik - niby tańszy i faktycznie wyszło mniej niż ostatnio ale i tak 360zł . To jakieś szaleństwo. 

Tym razem przy wejściu wita nas gromadka jeżyków 



A w stałym miejscu na skrzyni z płytami właściwie wciąż ten sam antałek z gałązkami i czarne świece, ładnie mi się wkomponował w to mokait - to ten kamień przypominający na przekroju zachód słońca nad jeziorem .





4 komentarze:

  1. Moja mama płaci za leki więcej niż Twój Mąż, mi też czasem się zdarza płacić więcej. Obie chorujemy przewlekle. Nieraz mówię, że wolałabym się za te pieniądze ubierać. Fajne dekoracje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę to sobie wyobrazić. Moja starsza synowa jest po przeszczepie nerki . Za immunosupresanty płaciła ponad 700 zł , teraz niestety czeka na drugi przeszczep i jest na dializach otrzewnowych więc nie bierze wszystkich ale też co miesiąc około 200 wydaje na leki.

      Usuń
  2. A ja chciałabym, żeby tak było jak najdłużej. Bo inaczej znów będzie zimno w domu, a tego się boje najbardziej. Ślicznie już masz. Uściski
    A ceny lekarstw powalają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, u Was jakieś dziwne teorie z ogrzewaniem . Z tym akurat u nas prościej; sezon grzewczy się zaczyna i w domu ciepło, choć kosztuje. Z lekami to najbardziej zastanawiają mnie te darmowe dla seniorów. Ani razu dla matki nie dostałam nic za darmo, choć w sumie to jak na swój wiek to ma ich nie wiele . Buziaki!

      Usuń