babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 2 października 2023

2.10.2023 Tak sobie myślę ...,

      że idzie nowe. Obejrzałam wczoraj relacje z marszu . Nawet nie specjalnie miałam to w planach , ale kiedy ze sceny padły pierwsze słowa przemówień i zobaczyliśmy te tłumy , przykuło nas do tv na dobre. To było coś pięknego , ta mobilizacja, ta radość , pozytywna energia i przede wszystkim ; nie padło ani jedno złe słowo . Było na co popatrzeć i teraz wiem co to znaczy , " że serce rośnie". I widziałam też relację z katowickiego spodka. Powiem tak ; jad wylewał się ze wszystkich stron . I tyle. Szkoda takiego pięknego obiektu na taką kumulację nienawiści. O tym co sobie na ten temat myślę i z czym mi się to zgromadzenie pokojarzyło lepiej przemilczę .Wiem jedno i to daje mi nadzieję na lepsze jutro - jakkolwiek banalnie to brzmi-  idą zmiany , ten chory byt odejdzie do historii , a może po prostu historia wyrzuci go na śmietnik. Jak to śpiewał Czesław Niemen ; " lecz ludzi dobrej woli jest więcej". Już niedługo...

2 komentarze:

  1. Oby to co śpiewał Niemen okazało się 15 października. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba w to wierzyć , nie ma innej opcji, tyle, że jak już opozycja przejmie władzę może się okazać , że spustoszenie jest niewyobrażalne i będzie im ciężko zrobić porządek .

      Usuń