babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 28 października 2023

28.10.2023 Jak nie urok, to

 k.....a korniki albo przemarsz wojsk. Popsuła mi się pralka . Tydzień temu działała normalnie , a dziś ani miauknęła . Sprawdziliśmy z małżonkiem wszystko co można ; gniazdka elektrycznego nie wyłączając , wyczyściliśmy wszystkie filtry i odpływy chociaż niedawno były czyszczone i w końcu zadzwoniłam na wsparcie techniczne. Pani za wiele mi nie podpowiedziała , poza wyłączeniem z gniazda na 10 godzin i podania numeru do serwisu . Dobre i to, tyle, że serwisy w weekend nie pracują. A pranie samo mi niedługo z łazienki zacznie wychodzić... Jeśli faktycznie po 10 godzinach nie ruszy to muszę po prośbie do synowej uderzyć , żeby choć bieliznę przeprać.  

Tak poza tym od rana padało więc sprawy ogródkowe znów poszły w odstawkę , ale przynajmniej kuchnię sprzątnęłam . Małżonek tymczasem pojechał do serwisu powymieniać opony na zimowe w naszych autach. Po południu trochę się wypogodziło więc jednak na działkę się wybraliśmy, na krótko tylko , pochowaliśmy grill, krzesła i profile metalowe do podwieszenia sufitu. Wykopałam też trochę barwinka. Przesadzę na trawnik pod biurem koło tablicy reklamowej. Jutro wystawa rolnicza, liczymy na jakieś krzewy owocowe . Mieszkanie pachnie grzybowo. 

6 komentarzy:

  1. Zawsze jak się polepszy, to się popieprzy. Awaria sprzętów domowych, to kataklizm. I zwykle następuje w czasie weekendu, żeby jeszcze gorzej było. No nic może ruszy. Czasem taki reset pomaga. Ciekawa jestem tych targów ogrodniczych. Pewnie napiszesz. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę , choć ostatnio te wystawy się powtarzają ; taka sama oferta od lat.

      Usuń
  2. Czasami takie wylaczenie aparatow elektronicznych pomaga, bo te programy, ktore sa w aparacie wroca na swoje zaprogramowane miejsce i to wymaga czasu. Moj komputer, jak zaczyna wariowac, zostaje wylaczony na pare minut, uspakaja sie (moze byl zdenerwowany :-)))) )i mozna z nim wspolpracowac ponownie.
    Pralka tez pokazala, ze cos jej sie niepodoba, zostala wylaczona na pare godzin i potem znow zabrala sie do pracy. Mam nadzieje, ze uda Ci sie przywolac ja do porzadku, czego zycze z calego serca.
    Emma-A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie udało się , jutro muszę wezwać serwis. Z resetem komputera uważaj zwłaszcza gdy się aktualizacje wgrywają . Przerwanie takiej aktualizacji grozi poważną awarią . Wiem to , bo zawodowo mamy do czynienia z takimi sytuacjami mamy co kilka dni. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Dziekuje z ostrzezenie:-))))
      Moj komputer caly czas pokazuje w jakim punkcie aktualizacji jest, tzn, ile procent jest gotowe i caly czas ostrzega, zeby nie przerywac. Jak zakonczy prace, to mowi "gotowe# i wylacza sie. Chyba to zalezy od operatora, ja mam Lenovo, moze w Polsce sa inni. Serdecznie pozdrawiam.
      Emma-A.

      Usuń
    3. Raczej od programu operacyjnego . My pracujemy na Dell-ach , ale klienci mają najróżniejsze. Na żadnym nie należy przerywać aktualizacji a jak widze temat jest Ci znany. Pozdrawiam

      Usuń