babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 27 września 2023

27.09.2023 Dziś jestem zadowolona

 z powodu korytarzyka. Majster dotrzymał słowa i zrobił. Jutro wyfuguje i wmontuje listwy i gotowe. Podłoga już dziś wygląda dobrze. Jedyny minus , to taki, że nie możemy wyjść z mieszkania do jutra rana. W sumie to i potrzeby nie mamy , poza wieczornym spacerkiem , ale raz możemy odpuścić . Tak poza tym zaspałam dziś paskudnie. Obudziłam się o 7.20 czyli godzinie, o której zwykle kończę już szykować śniadanie. Do pracy dojechałam jednak prawie o czasie, bo o 8.03. Zdarza się ... 

A teraz się pochwalę dekoracjami. Nie wszystkimi, bo na razie szafki z korytarzyka zawadzają , ale wszystkie pozostałe już gotowe i umilają nam atmosferę w domu. 

To po kolei : w kuchni na stole wylądowały szydełkowe korbolki w "towarzystwie" części mojej kolekcji pt. PRL. Cynkową osłonę na doniczkę kupiłam niedawno , aktualnie robi za misę do owoców.


Kolekcji PRL ciąg dalszy - na szafce - spiżarni z patyczakiem i ozdobną dynią - tym razem prawdziwą nie szmacianą


Na kuchennym oknie mini- wrzosowisko 


Nad szafką - spiżarnią rozsiadły się "zaspane" glapy ( gawrony , dla niezorientowanych spoza Wielkopolski) - wyczekują na Halloween



W saloniku, na stoliczku z maszyny do szycia , jeszcze nie całkiem kompletna . Niebawem wprowadzę małe poprawki


No i ta najważniejsza na niby - kominku z udziałem " starych" książek . Przyznaję ,że zainspirowałam się motywem z mojego gotyckiego portfela . I mam dylemat , bo gdzieś w moich przepaścistych szafach ukryłam kamienny , stary kałamarz w kształcie kuli, no i nie mogę go namierzyć więc pióra stoją w całkiem nowym flakoniku 


I widok na szczegóły 


A poniżej kolekcja świec w barwach jesieni - na razie szkoda mi je zapalać , bo wyglądają naprawdę efektownie.


Pozostałe dekoracje pokażę za kilka dni, jak już zrobię porządek po remoncie i poukładam je na nowo. 
Miłego wieczoru. 


6 komentarzy:

  1. BBM: Doczekałam się. Bardzo sympatyczne. Nie sądziłam, że jest ich tak dużo. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Uwielbiam wymyślać takie dekoracje, a jesien to przecież czas zbiorow i obfitości , to i dekoracji dużo.

      Usuń
  2. Śliczne jesienne dekoracje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu można polubić jesień. Zwłaszcza w polskim domu. Śliczne drobiazgi. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jak wiesz, więc wymyślam. Odbuziakowuję.

      Usuń