babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 26 września 2023

26.09.2023 Takie sobie drobiazgi

 W pracy spokojniej , ale wcale to nie oznacza, że na dłużej. Nic z tego. Mamy kilka nowych zamówień , nie dużych , ale zawsze to zamówienia . Po południu biegaliśmy trochę po marketach budowlanych. Wcale nie tak łatwo znaleźć odpowiednią listwę łączącą podłogę z drewna z podłogą z płytek. Mamy takie w domu i wiemy jak się zachowują w trakcie eksploatacji. Szukaliśmy czegoś trwalszego. No i była, choć za długa , ale to nic straconego, przytniemy a resztę wykorzystamy przy wykańczaniu domku na działce. Oczywiście zaszalałam i kupiłam ... no... zgadnijcie co? Tak , tak kolejne serwetki. Tym razem z motywami jesieni. Przecudne . I tak wybrałam tylko dwie wersje , a było ich więcej , ale zdrowy rozsądek mówi nie. I tym razem posłuchałam głosu rozsądku. "Amun" przysłał zestaw promocyjny kartek świątecznych . Dodatkowo jest kalendarz , bileciki z motywami świątecznymi i naklejki oraz mini-kalendarzyk. W zamian za te zestawy przesyłam im jakieś kwoty, kilka razy zamawiałam więcej tych kartek. Wszystkie są bardzo piękne. Są to kopie obrazów malowane ustami lub stopami. Jutro majster robi płytki w naszym korytarzyku.  

2 komentarze:

  1. Zawsze przy jednej okazji coś nam wpadnie w oko. A jak cieszy, to dobrze, że kupiłaś. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie cieszą takie drobiazgi , gorzej, z moimi szufladami, nie ma gdzie upychac. Buziaki.

      Usuń