babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 25 września 2023

25.09.2023 Eeeeeech...

 padnięta jestem. Dostałam dziś do wiwatu , tak psychicznie dostałam , aż warknęłam na małżonka. W sumie nie zasłużył , po prostu rzucił pomysł, który na pierwszy rzut oka wydał mi się  bezsensowny , ale do przemyślenia. Pomijając inne sprawy dokopała mi mamuśka . A jakże by inaczej. Znów zgubiła emeryturę . Szczęściem nie wyciągnęłam i oddałam jej całej kwoty . Reszta jest na koncie, o czym na wszelki wypadek jej nie powiedziałam zakładając , że nie wpadnie tak od razu na to, żeby iść do banku i pobrać resztę .I jak się okazało dobrze zrobiłam, bo już by całej nie miała.  No i zrobiła się awantura jak zwykle.Najpierw telefony z tym czy ona odebrała emeryturę; jakieś siedem , a potem jak już dotarł fakt, że ją miała w ręce ,co ona z nią zrobiła , bo nie ma - kolejnych siedem telefonów , a potem kolejne, że jej nie oddałam i po co wyciągałam. No cóż , pełnia się zbliża, niech będzie, że to z powodu księżyca. Na kogoś być musi. Wkurzyli mnie chłopaki , bo ich tylko cała sprawa śmieszy . No pewnie, nie do nich babcia wydzwania. Po naradzie ze starszym stwierdziliśmy, że chyba jakąś kamerkę babci podrzucę , żeby sprawdzić co ona z tą kasą faktycznie robi. No bo przecież jej nie wydaje nawet na jedzenie . Ostatnio nawet nie wychodzi po zakupy. Woli zadzwonić, że mam jej coś kupić. Podejrzewam ,że jakieś jej koleżanki od niej wyłudzają albo sama komuś daje. No nie rozumiem tego i już . Kasy kazałam szukać do skutku , ale kto ją tam wie , czy faktycznie szukała...

Tak poza tym załapałam się na gratisa. Kupił dwie paczki mrożonych warzyw z Hortexu i na dokładke dostałam fajną termiczną torbę na zakupy. Bardzo kolorową i dość dużą. 

4 komentarze:

  1. Sporo stresów za Tobą, chyba nie ma dobrej rady jak to wszystko poukładać z mamą... pewnie nie da się w banku zastrzec, żeby Jej nie wypłacali, ponieważ nie jest ubezwłasnowolniona :/ Ale może jak niewiele wychodzi z domu, to i do banku nie będzie się Jej chciało wybrać... Najlepiej dawać Jej jak najmniejsze kwoty, ale podejrzewam, że nie zgodzi się na to i będzie kolejna awanturka...Zdradzisz ile mama ma lat?
    Super prezent z torbą termiczną, naprawdę bardzo się przydaje :)
    Dużo siły, pozdrawiam ciepło kochana, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jest fajnie i lepiej nie będzie . Mama ma prawie 87 lat. Z tym ubezwłasnowolnieniem to nawet się dowiadywałam parę lat temu jak narobiła długów a ja spłaciłam mieszkanie u komornika i przepisałam je na siebie ale odpuściłam - za dużo by mi na głowę spadło. Z tą jej kasą próbuję jakoś ogarniać , bo to już po raz czwarty z rzędu jak zgubiła,. Chyba naprawdę podrzucę kamerkę dla skontrolowania. Buziaki.

      Usuń
  2. Z kamerką dobry pomysł. Może ktoś wykorzystuje, że jest sama i ma emeryturę. Oj są to problemy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę , a znając ją to wysoce prawdopodobne. No cóż , jeszcze jeden problem z którym się muszę zmierzyć. Buziaki.

      Usuń