babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 30 sierpnia 2023

30.08.2023 Nie szło mi dzisiaj

 jakiś opór materii telefonicznej. Nigdzie nie mogłam się dodzwonić, jak nie zajętość , to numer poza zasięgiem albo inna plaga. A jak już mi się to udało to dogadać się nie szło. Na meile też słabo dziś odpisywali. Zupełnie nie rozumiem dlaczego, przecież dziś dopiero środa a nie piątek. 

Jabłuszka bardzo ładnie się ususzyły i co ciekawe zachowały smak . Będzie co podjadać . Na wigilijny kompocik też się trochę uchowa ( albo i nie) . Suszarka się sprawdziła. Trochę długo to trwa , w przypadku moich jabłek całą noc, ale działa. 

Tak poza tym , mamy jesienny chłodek . Za dnia około 20-22 , nocą jakieś 14. Odespałam upały dzisiejszej nocy i mogłabym jeszcze pospać . Do mojej ulubionej pory roku już tylko 24 dni , do wyborów 46. 

2 komentarze:

  1. Nie dość, że odespałaś, to jeszcze suszarka się sprawdziła. I dobrze, że tak. Buziaki

    OdpowiedzUsuń