babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 27 sierpnia 2023

27.08.2023 Jesień nieśmiało wyjrzała dziś

 zza rogu. Dzień pochmurny i zacina raz po raz deszczem .I tak , w końcu nieco chłodniej. Jak dla mnie może być , a deszcz potrzebny , zwłaszcza u nas. Piątek i sobota pod znakiem tematów domowo- działkowych . Zakupy na najbliższy tydzień, może nawet wystarczy na dwa tygodnie. W sobotę po części dzień gospodarczy , po części działkowy. Ogarnęłam kuchnię i pranie a po obiedzie pojechaliśmy na działkę . Zdążyłam zebrać pomidory, fasolkę i marchewkę, mężuś resztę jabłek i ledwie wysiałam rzodkiewkę i koperek a zrobiło się ciemno i zagrzmiało a za chwilę już lało. Długo jednak to nie potrwało. Na koniec jeszcze wyrwaliśmy z ziemi obrzeża okalające tuje. Teraz już tylko jedną i obgadaliśmy z sąsiadami odbiór drewna na opał. Zabiorą a nas ominie nawet pocięcie tego na krótkie polana. No i problem się rozwiązał.  

A dziś odpoczywamy . Jak wspomniałam dzień pochmurny i z deszczem , taki już trochę jesienny w sam raz na celebrowanie tak zwanego LB. To celebrujemy. Czytamy, oglądamy ulubione programy , obmyśliłam jesienne dekoracje ale to jeszcze trochę. Przyjdzie czas i na to.  Dobrego tygodnia!

4 komentarze:

  1. U nas niesamowicie upalnie, nawet teraz, dobrze po 21, a nie ma czym oddychać. Na szczęście rano przeszła burza i nieźle podlało ogrody. Rośliny wysuszone i bardzo spragnione deszczu, podlewanie starcza na chwilę... więc ten deszcz był bardzo wyczekany i upragniony:)) Cieszę się, że i u Was podlało :))
    Koniecznie i ja muszę wysiać rzodkiewkę i koperek, jutro to zrobię, dzięki za przypomnienie <3
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To aż dziwne ale u nas znów pada. Jak na naszą okolicę to naprawdę dużo , ale fakt , deszcz potrzebny , podlewanie sprawy nie załatwia. P😀ozdrawiam !

      Usuń
  2. U mnie księżyc w kole jak mówiła babcia i zamglony. To wróży zmianę pogody. Zapowiadają ją też od jutra synoptycy. Koniec tropikalnych upałów. Tydzień ma być o wiele chłodniejszy i nawet ma padać. Zobaczymy. Na razie 27 stopni i lekki wiatr. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Księzyca od dwóch dni u nas nie widać, bo za chmurkami, ale że pełnia się zbliża to i tak wiadomo. Buziaki.

      Usuń