babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 24 sierpnia 2023

24.08.2023 Czwartek, a więc czekam na sobotę

 bo jak sobota , to działka i prac ciąg dalszy. Mimo ogromu pracy fizycznej jednak tam odpoczywam , Na tę sobotę zaplanowaliśmy , małżonek pocięcie drewna na krótsze kawałki , a ja zrobienie porządku w miejscu po wycięciu tui i zobaczymy co więcej. Zapowiadają ochłodzenie a to znaczy , że lżej będzie pracować niż w upale. 

Sprawy pracowe jakoś się toczą , a sytuacja, że nie decydujemy już o różnych sprawach zaczyna nam pasować . Mniej stresu na pewno. Nasz sąsiad zza biurowego płotu złamał nogę - nie do wiary - na plaży! Żartowaliśmy sobie , że na pewno na nartach jeździł . Stwierdził, że brzmi lepiej i będzie wszystkim mówił, że to było na nartach. 

Odebrałam matki okulary , o dzień się spóźnili ale są . Przy okazji załapałam się na mini- czekoladę, bo robili jakąś akcję dla dzieci ale częstowali wszystkich. Miałam do kawy w biurze, Obejrzałam sobie potem stare szkła i porównałam z nowymi. Połowa grubości . Oczywiście nie ma to nic wspólnego z dioptriami ale już po tym porównaniu widać, że zdejmowanie zaćm poskutkowało. 

I coś dla miłośników informatyki ; dziś dzień windowsa .

Miłego wieczoru,

4 komentarze:

  1. Czyli mój komputer świętuje. A dziś popołudniu zaczyna się dla tych co pracują ostatni sierpniowy weekend i weekend w lecie, bo wrzesień, to jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś jeszcze lepsze święto , mianowicie zupki błyskawicznej . Wrzesień bardzo lubię , taki czas pomiędzy latem a jesienią. Buziaki.

      Usuń
  2. Akurat wróciłam z grzybobrania! Efekty? ZERO!!! Jednak dwa tygodnie temu były, a dziś masakra. Żadna z naszej trójki nie miała - dasz wiarę? Trzeba chyba poczekać do końca września, albo pojechać na południe!
    Serdeczności ślę i przepraszam, że nie chciało mi się pisać. Jedyne usprawiedliwienie to upały!
    fuscila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zwalić na upał. A te grzyby mówisz nie wyrosły ? To chyba u nas też nie będzie. Może we wrześniu coś się zmieni. Buziaki.

      Usuń