babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 16 sierpnia 2023

16.08.2023 Upał mnie pokonuje

 Zmęczona jestem niemożliwie. Dobrze, że przynajmniej w biurze mam klimę . Młodzież wróciła z wakacji , królik odjechał więc do swojej pani, trochę podpasiony , ale co się robi na wakacjach u babci? Podjada smakołyki, toteż dokarmiałam stwora. Wnusia opanowała kolejną umiejętność czyli jazdę/pływanie skuterem wodnym . Czego to dziewczę nie spróbuje? Nic ją nie przeraża. Syn pokazał filmik jak prowadzi ten wodny pojazd. Obok niej jechał instruktor oczywiście , ale sam fakt, że się odważyła i tak szybko jej poszło ... Jesteśmy pod wrażeniem. 

Noszę się z zamiarem napisania jakiegoś dłuższego kawałka o przeczytanej książce i może coś nie politycznie , ale jakoś nie mogę się na razie zmobilizować. Wszystko przez ten upał. 

Znalazłam fajny schemat na szydełkowe zawieszki. Na jesieni zasiądę z szydełkiem . Co prawda nie za bardzo umiem robić według schematów ale może mi się uda., 

2 komentarze:

  1. Nie jest tak źle że zmęczeniem jak snujesz plany. Wnusia idzie po babci. Jestem pewna. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tylu możliwości co wnusia ( ale kto wtedy, za naszej młodości miał?) , gdybym jednak miała to kto wie? Może też bym próbowała. Buziaki!

      Usuń