babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 21 maja 2022

21.05.2022 W locie

 dosłownie . Jakoś tak wyszło, że dziś cały dzień krążymy po mieście . Po zakupy na zieleniak, do hurtowni po zwrot kasy za oddany towar, do biura po kartony, na wysypisko śmieci, na działkę po kolejne śmieci , znów na wysypisko , do domu, na budowę do syna , znów na działkę , po zakupy spożywcze i chemię do marketu i w końcu na wieczorny spacer. Pomiędzy zdążyłam niedzielnie ogarnąć chatkę , przepierkę zrobić i ugotować obiad. Sama nie wiem jak mi się to udało.  Zimno dziś i wieje niemożliwie , Wiało i padało całą noc. Deszcz potrzebny , choć za wiele nie dała ta ulewa . Kiedy sadziłam kolejne ziółka stwierdziłam , że tylko po wierzchu jest mokra ziemia , 10-15cm głębiej już suchy piach. 

No i obiecane fotki z wczoraj. Trochę dziwnie to wygląda , ale lany beton trzeba polewać wodą , żeby nie pękał, zdjęcie robiłam po takim polaniu . 


Jutro będą tam już okna i drzwi 

2 komentarze:

  1. Czyli mimo niepogody całkiem dużo a nawet bardzo dużo już zrobiłaś. Ja już w Ascoli. Wróciliśmy po północy a teraz próbuję ogarnąć powycieczkoey bałagan. Potem zabiorę się za zdjęcia i mini relację przed opowieściami wycieczkowymi. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie pooglądam , bo uwielbiam wszystkie zabytki , a Ty masz oko do detali

      Usuń