babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 15 maja 2022

15.05.2022 "Zośka" zapomniała albo się pomyliła

 i zamiast ochłodzenia mieliśmy świetną pogodę z temperaturą 21 stopni na plusie. W sumie dobrze, bo mi ogórki wzeszły  ( wczoraj ich jeszcze nie było) więc nie zmarzną i szansa, że fasolka wykiełkuje. Prawie cały dzień spędziliśmy na działce i wcale nie chciało mi się wracać do domu. Kawał roboty znów za nami. Izolacja fundamentu skończona i wysprzątane wszystkie folie i worki po cemencie i klejach, popakowane do worków foliowych . W tygodniu wywieziemy do "puk-u" . Parę innych śmieci też. Chłopaki zakończyli budowę murów , wmurowali nadproża nad drzwi i okna i po niedzieli będą wieńcować a potem już dach i ocieplenie oraz wstawianie drzwi i okien oraz posadzka. Zaczynają mnie już koszty przerażać , bo z dnia na dzień wszystko w górę leci ,a nikt w tej sytuacji nie umie powiedzieć dokładnie ile co kosztuje. Ale cieszy mnie to przedsięwzięcie . Jakąś namiastkę marzenia o domku z ogrodem realizuję. No i dobrze mi ta ciężka praca na gabaryty robi. Odzyskuję kondycję a to już jakiś plus. Tak poza tym obudziłam się dziś bardzo wcześnie i zamiast bezproduktywnie przewracać się z boku na bok w łóżku wstałam i zajęłam się przestawianiem szaf na tryb wiosenno- letni. Nie zajęło mi to jakoś szczególnie dużo czasu , bo trochę garderobę przerzedziłam na jesieni i mam na półkach tylko to co nosimy . Niedzieli nie zmarnowałam jak widać , choć właściwie to powinnam odpoczywać.

I jeszcze fotki dla udokumentowania postępu prac. 




5 komentarzy:

  1. To się mury pną do góry . Podziwiam i zazdroszczę tego zapału . Brawo Wy ! U nas na działce pięknie , tylko ryk samolotów nie pozwala zapomnieć jaki czas mamy . Całuski przesyłamy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie jak musi być u Was . Las dookoła ! Na pewno magicznie. Buziaki !

      Usuń
  2. Wow. To będzie super domek. I rzeczywiście będzie domek z ogródkiem. Pogoda i u nas piękna. Wreszcie 30 stopni. To jak dla mnie temperatura. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ogródka z prawdziwego zdarzenia jeszcze trochę , ale będzie i ogródek

      Usuń
  3. Nadrobiłam. Pooglądam. Pięknie będzie. Uściski

    OdpowiedzUsuń