babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 16 maja 2022

16.05.2022 Dobrze to już było

 i niestety dopada i nas . Analizujemy koszty i nie jest fajnie. Trzeba przedyskutować sprawę i ograniczyć co się da.. Inflacja daje nam się we znaki , spadek inwestycji też . Ale tak to jest na usługach , zależymy od zleceń.  

Z innych spraw , to znów  zaliczyłam jazdę bez trzymanki z matką. I sama nie wiem czy się śmiać czy włosy z głowy wyrywać , bo tak w ogóle to jest śmieszne, ale ... Zamówiłam jej wizytę u lekarza . Miała na dziś na 13.50. Rano jak byłam z lekami to jej przypomniałam , nawet ciuchy jej pomogłam przygotować i zapowiedziałam , że przyjadę o 13.30 a jak będę wyjeżdżać z biura to zadzwonię. No i tak zrobiłam . A mamuśka, że ona nigdzie nie idzie , bo właśnie od niej wyszła sąsiadka . Ja na to, że jak wyszła to ma się ubierać i na mnie czekać . Ona swoje , nie , nie idzie i mam nie przyjeżdżać . Tłumaczę , że ma nie wydziwiać tylko się szykować , bo jesteśmy umówione na godzinę . Jak w końcu podniosłam głos to się przyznała, że sobie z sąsiadką poimprezowały i popiły alkoholu. No łapy opadają . Niech tam sobie imprezuje , ale przecież wiedziała, że ma wizytę... No i teraz musze wizytę przełożyć na inny termin i jeszcze coś w miarę wiarygodnego wymyślić dlaczego dziś nie była... 

Na poletku budowlanym , dziś chłopaki robili szalunki . W tygodniu zaleją wieniec . Zostanie dach i ocieplenie. W sytuacji wzrostu kosztów taka inwestycja w domek na działce może się w dłuższej perspektywie opłacić. 

4 komentarze:

  1. No tak. Bywa i tak, że panie po.😄Umówisz kolejną i trudno.
    Tak zaczyna być ciężko nie tylko w Polsce.
    Całusy
    A domek, to inwestycja na lata i spłaci się swoim użytkowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w reklamie "swawolny senior" . Domek się przyda

      Usuń
  2. będziesz mieszkac w domku a mieszkanie wynajmiesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby fajnie, ale regulamin ogrodów działkowych zabrania, można tam pomieszkiwać latem , w weekendy . No i wodę na zimę zakręcają.

      Usuń