babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 27 sierpnia 2020

27.08.2020 Dziś już lepiej

 odreagowuję po woli . W pracy wprawdzie nie wiele się zmieniło na lepsze , ale przynajmniej się sytuacja nie pogarsza . Damy radę . 

Mężusiowi forma wraca . Czeka go co prawda jeszcze wizyta w szpitalu , w celu kontroli i naprawy jeszcze jednego naczynia krwionośnego, ale jest zdecydowanie lepiej . Pilnuję go żeby jadł jak należy i nawet kanapki w biurze szykuję ( zwykle każdy radził sobie sam w tym względzie w ciągu dnia, jak komu wypadło) i konsekwentnie spacerujemy . Nawet jest przyjemnie, bo upał odpuścił . Dziś stwierdziłam nawet, że jest dość zimno i jak tak dalej pójdzie, to mitenki będzie trzeba zakładać. Trzeba by jakieś nowe sobie zmajstrować w kolorze szala , który przywiozłam z Pragi . Jutro wybieram się do miasta dostarczyć buty do szewca , swoje i małżonka, bo się trochę nadwyrężyły to i o zaprzyjaźnioną pasmanterie zahaczę i może jakieś nici w odpowiednim kolorze  znajdę . Jak widać jesień zbliża się nieuchronnie skoro już mi robótki w głowie . 

 Póki co zrobiłam sobie krotką przerwę w czytaniu Sagi i sięgnęłam po "Wysokie Obcasy Extra". Nie kupuję kobiecych czasopism żadnych , ale akurat tym razem są fajne artykuły o ludziach Dolnego Śląska. A dowiedziałam się o tym z bloga , który obserwuję od paru lat . Co prawda dziewczyna częściej ostatnio pisze na facebooku , ale nie blokuje więc mogę czytać choć nie mam konta . Blog traktuje o modzie z lat 30-40-tych , no i paru innych tematach . Miłośniczka mody vintage i uroków Dolnego Śląska jest jedną z bohaterek artykułu. 

Tak poza tym nie wiele się dzieje i dobrze, wszyscy zakładają ,że mężusiowi wciąż jeszcze odpoczynek zrobi najlepiej więc i ja ze spokoju korzystam . Całkiem mi to odpowiada, nie powiem ,że nie.    

 

2 komentarze:

  1. Podaj proszę link do tego bloga. A co do odpoczynku to widać jak na dloni ze nie można z niego rezygnować. Najwazniejsze że zlapalas pion. A u mnie wrocilo wloskie lato z goracymi nocami. Chociaz 19 stopni nad ranem to w sam raz. Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres bloga podałam pod Twoim dzisiejszym wpisem . U mnie też dziś cieplej

      Usuń