babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 31 lipca 2020

31.07.2020 I parę fotek na dokładkę

Kilka pierwszych fotek z drugiego dnia wędrówki - będzie więcej 

Na początek -tunel czasu , najstarsze przęsła praskich mostów 


Wirydarz prowadzący do muzeum



Średniowieczny plac budowy w muzeum mostu Karola 


Widok na jeden z praskich kościołów 



A poniżej niespodzianka ; Lucia Modna zapewne się ucieszy , na ulicy z eleganckimi i drogimi  butikami , ni mniej ni więcej tylko : 




Widok na uliczkę i ciekawie zainstalowane schody 



Zaintrygowała mnie ta budowla - jakby fragment katedry wtopiony w kamienicę 


Jeszcze jedna ciekawa fasada


Pomnik , jako żywo przypominający iglicę katedry - takich nawiązań do historii jest mnóstwo 


Widok na most - nie ten sławny , ale też piękny


Takie zwierzaczki żyją nad Wełtawą ; są oswojone i nic sobie nie robią sobie z tego, że obok spacerują tłumy ludzi



I widok na Hradczany z Wełtawy 

I widok na most Karola z tego drugiego mostu 


I kolejne urocze fasady 



I na koniec widok na Pragę z hradczańskich murów 

Ciąg dalszy nastąpi 


6 komentarzy:

  1. Piękne i aż chciałoby się ponownie tam być!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie wycięło. A napisałam, że LM uśmiechnęła się od ucha do ucha. Czekam na resztę zdjęć. Jeszcze raz buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ze dwie sesje będą , a i tak to tylko ułamek

      Usuń
  3. Hmmm... Dopiero pomyślałam, co bym chciała napisać, a Twój blog oznajmił: twój komentarz został opublikowany:)
    A chciałam napisać, że każde miasto ma swój urok, jeśli ma się szeroko otwarte oczy. Pradze nie można odmówić ani urody, ani wdzięku. Przypuszczam, że długo będziecie wspominać swoją wycieczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kiedyś tak własnie zobaczyłam swoje własne miasto ; był u nas finał strong menów i w tv pokazywali fragmenty i detale . Od tego czasu ile razy jestem w mieście, nadziwić się nie mogę jakie jest piękne . Pragę faktycznie będziemy długo wspominać

      Usuń