babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 18 lipca 2020

18.07.2020 Postanowiłam

zrobić sobie dzień leniwca . No wiem , dzisiaj sobota i należałoby się sobotnią robotą zająć , ale odpuściłam. Zrobiłam tylko zakupy, przepierkę  i obiad i nie zamierzam nic więcej . Byczę się do wieczora i jak wszystko pójdzie po mojej myśli , to jutro powtórzę . Kto powiedział, że muszę wciąż coś robić . Przed południem pojechaliśmy z małżonkiem obejrzeć drzwi wejściowe na klatke schodową . Wspólnota planuje remont i zapowiedzieli nam ,że jeśli ktoś chce wymieniać drzwi , to ma na to dwa lata , czyli teoretycznie ten rok do końca i następny , ale sąsiedzi robią już teraz . Nie ma zebrań więc nie wiem jakie zapadły decyzje , ale skoro coś się dzieje , to i my musimy się za to zabrać . I właściwie już wiem jakie mają być .  Z całej okolicznej oferty spodobały mi się jedne. Oby miały inne kolory, ale te z ekspozycji też mogą być . Czeka się pięć tygodni , co mi nawet pasuje .  Przez to wszystko , co się dzieje wokoło nawet nie zauważyłam ,że lato wchodzi w swój najlepszy czas; przekwita lipa , zakwitły wrotycze, pojawiły się śliwki i papierówki ... Dotarło to do mnie dopiero dziś rano .  Udanego weekendu Wszystkim ! Zajmę się teraz tym co zaplanowałam czyli nicnierobieniem .

6 komentarzy:

  1. Czasem należy sobie zrobić urlop od "życia"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo na tym urlopowaniu od życia nie wytrwałam ; uszyłam maskotę dla wnusi

      Usuń
  2. A ja to się martwię, że lato tak szybko ucieka...Udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię lata więc ta wersja pt.klasyczne polskie ( czyt. chłodne) mnie satysfakcjonuje ale i tak czekam na jesień

      Usuń
  3. Wczoraj nie mogłam zamieścić komentarza. A napisałam, ze popieram Twoje plany. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam wyżej , długo nie wytrwałam w błogim lenistwie , ale i tak dobrze mi zrobiło

      Usuń