babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 8 kwietnia 2020

8.04.2020 Jeszcze jeden wpis tym razem bez filozofowania

Historia zatacza koło ; pewne artykuły stają się wysoce deficytowe ! I nie mam tu na myśli osławionego papieru toaletowego , tylko ni mniej ni więcej ale  zwykła guma do majtek ! Tak , tak ! Udało mi się dziś do miasta wyskoczyć , no bo skoro już się ruszyłam z biura w służbowej sprawie to stwierdziłam ,że jeszcze to czy tamto spróbuję załatwić . I nawet na pocztę się załapałam. Skrzynka oczywiście pękała od ilości przesyłek . Przy okazji poszłam do piekarni kupić chleb ,odebrałam kosmetyki od konsultantki avonu i po drodze zahaczyłam o pasmanterię , bo od kilku dni nastawiam się na szycie maseczek dla rodziny ( obowiązku noszenia na razie nie ma , ale kto ich tam wie co wymyślą) , więc na wszelki wypadek postanowiłam uzupełnić zapas gumy. No i klapa ; nic z tego, nie ma ; każdą ilość sprzedają od ręki. Ale mam chody w pasmanterii , bo jestem tam stałą klientką więc mi pani dała w prezencie nie całe 2 m - z jakiejś resztki . Kto by pomyślał, że znów będzie "spod lady"! 
Po południu pojechałam do matki . Dziś przynajmniej grzecznie w domu siedzi . Przywitała mnie tekstem , czy słyszałam wiadomości i co to się porobiło . No porobiło się , a co ? pytam . A ona mi na to , że takiego bajzlu to nawet za komuny nie było i do czego to podobne , że tyle ludzi umiera a rząd nic nie robi . Ha!  nawet starsza pani z amnezją to rozumie . Zaskoczyła mnie , ale to nie zmienia faktu , że tak niestety jest . 
Od jutra pichcę świąteczne przysmaki . A co mi tam jakieś wirusy . Przetrzymamy , wygramy i pójdziemy na spacer jak mówi Jurek Owsiak

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Otóż to : róbmy swoje ! I tego się trzymajmy !

      Usuń
  2. A może gumki recepturki dostaniesz. Też się sprawdzają. Pewnie że pójdziemy na spacer. Nie ma innej opcji. Ja też myślę o cieście. Ale to w sobotę. ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gumek recepturek trochę mam , ale wydają mi się za słabe . Jest to jakiś patent !

      Usuń