babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 7 kwietnia 2020

7.04.2020 Ja p........le ! k..........a mać!

O wybaczenie proszę szanownych czytających ale inaczej nie mogę . Krew mnie dziś zalewa , bo mamy już ponad  cztery tysiące osiemset zakażonych i 129 zmarłych , a ta nasza ekipa ani myśli zajmować się sprawami zdrowia obywateli i ratowaniem gospodarki , tylko wyborami za wszelką cenę i tak , nie pomyliłam się:projektem ustawy o całkowitym zakazie aborcji i zakazie edukacji seksualnej w placówkach oświatowych - ten temat ma być procedowany na najbliższym posiedzeniu sejmu . Ale to jeszcze nic ; wymyślili sobie, że zagwarantują ustawowo  sobie i swoim rodzinom  pierszeństwo - oczywiście bezpłatnie w dostępie do lekarzy , rehabilitacji , zabiegów ambulatoryjnych , szpitala i tp. W sytuacji gdy ludzie czekają latami w kolejkach . ..  Komentować nie będę , brak mi słów , którymi mogłabym ich przeklinać . I chyba nie tylko ja . 
    A z innych spraw to nic szczególnego; szara codzienność w cieniu zarazy .  Sąsiadki z bloków za naszym biurem tańczyły na balkonie , inni sąsiedzi wyszli na balkon z dwoma pieskami , sąsiad zza płotu grabił ogródek , na budowie obok praca szła jak zawsze ...  Nasze chłopaki też robią co do nich należy choć bez pośpiechu i z długimi przerwami w biurze. Świat zdecydowanie zwolnił. 
   A ja się wybrałam do przybiurowego ogródka , wyplewiłam wszystkie chwasty i podlałam roślinki.Co będę robić jutro ?  Od miesiąca już nie pada deszcze , jest sucho a to zwiastuje następną klęskę żywiołową . Odwiedził mnie rudy kot sąsiadów . Strasznie się upasł przez zimę . Po południu wyprasowałam mężowskie koszule, swiąteczne serwetki i wyprałam swoje apaszki z milanowskiego jedwabiu. Jedna ma już ze 45 lat i lekko ją nadwyrężył czas , ale jeszcze trochę mi posłuży .  Przyszły ciuszki dla moich wnucząt , choć zapowiadali 3 -tygodniowe opóźnienia w dostawach. 
I to chyba tyle na dziś ... 

8 komentarzy:

  1. I tak mało wyrafinowane przekleństwa rzucasz! Na tą hucpę, którą nam władza serwuje, lepsze były by najmocniejsze i najgorsze słowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatkało mnie dosłownie , zabrakło inwencji na pojechanie po nich . Wiem ,że ludzie nie takie rzeczy przeżywali , ale można wiarę w człowieka stracić widząc takie gnidy

      Usuń
  2. takich czasów w Polsce dawno nie było....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko stan wojenny za mojej pamięci można do tego porównać , choć wtedy ludzie się bali ale nie byli dla siebie tacy wredni

      Usuń
  3. Też taka wkurzona jestem , ale wiem , że tylko ja odpowiadam za moje emocje . Głowa mnie jednak boli okropnie z tych nerwów . Trudno zamknąć się na wiadomości , ale już nic nie możemy . Przyjdzie jednak lepszy czas i oliwa będzie sprawiedliwa . Całusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Przyjdzie lepszy czas " - jak to ładnie optymistycznie zabrzmiało ! Dzięki ! Odcałusowuję !

      Usuń
  4. A klinik ile wlezie. Ja po dzisiejszej prasowce mam tak samo. Nie rząd absolutny. Trzymajmy się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już moja matka klnie , a mało co ją ostatnio obchodzi , bo wiadomo wiek ma swoje prawa , to już naprawdę jest powód. Trzymajmy się !

      Usuń