babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 22 stycznia 2020

22.01.2020 Ale miałam niespodziankę !

Najpierw jednak muszę mocno , mocno podziękować za nią Luci . Luciu bardzo dziękuję ; za przecudną świąteczną kartkę , śliczne katalogi z robótkami i oczywiście Befanę ! 
    Dziś udało mi się wyjść z biura o normalnej porze ale jak to u nas ostatnio ; korki niemożliwe, więc do domu dojechałam późno . Zajrzałam do skrzynki na listy , dziś była pusta więc ruszyłam po schodach do mieszkania . Jakież było moje zdziwienie , gdy na wycieraczce zobaczyłam dużą kopertę . Najpierw pomyślałam , że sąsiadowi wypadła , ale jak tylko wzięłam do ręki , wszystko stało się jasne: przyleciała prosto z Włoch! Oczywiście rozpakowałam ją , zanim jeszcze zdjęłam płaszcz. A w kopercie : prześliczna kartka z odręcznie napisanym liścikiem i życzeniami - tu kolejne podziękowania , bo dziś sztuka epistolarna zamiera więc tym bardziej doceniam . Oprócz kartki znalazłam jeszcze katalog z robótkami świątecznymi , dwa inne z cudnymi sweterkami i pomchami i uroczą czarownicę na miotle Befanę ! Befana na długą podróż do Polski ubrała się   świąteczne ubranko i nawet miotłę porządnie wypucowała . Zamieszkała od razu u mnie w kuchni , na ramie świecznika i już się tam zadomowiła. Na wszystko patrzy z góry i ma oko na to, co się dzieje w kuchni.  Katalogi na razie tylko przejrzałam , ale od razu rzuciły mi się w oczy rózne drobiazgi, które na pewno zmajstruję . W świątecznym osłonki na  świeczniki, zazdrostki z motywem świec i kompozycja świąteczna w postaci koszyczka z prezentami. Mam podobny koszyczek więc coś powstanie . A w sweterkowych od razu rzucił mi sie w oczy uroczy sweterek- pudełko . Lubię takie więc sobie zrobię. Jest ich zresztą mnóstwo . Nie wszystkie wzory wiem jak zrobić i pewnie trudno będzie mi rozgryźć opisy po włosku , ale spróbują na pewno.   Luciu , sprawiłaś mi wielką radość ! 

A tak poza tym dzień taki jak zwykle . Mnóstwo pracy , wracają ubiegłoroczne tematy , które nie doszły do skutku . Wszystko wskazuje na to, że  dojdą w tym roku. W domu nic szczególnego , zwykłe , codzienne czynności , nudne i powtarzalne. 
I jeszcze trochę klimatu koncertowego . Oczywiście nie z Poznania , ale z nowego repertuaru Gregorian.




I jeszcze obdarzony niezwykłym głosem Narcis Ianau

1 komentarz:

  1. Cieszę się że Ty się cieszysz. Miotła Befany przynosi szczęście . NIech mieszka u CIebie szczęśliwie. I dobrze się bawi.
    Muzyki poslucham jutro na kompie i w sluchawkach. Buziaki

    OdpowiedzUsuń