babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 19 stycznia 2020

19.01.220 Słownie jeden

chruścik się uchował z dwóch pokaźnych pater . Z obiadu zostało tylko trochę makaronu i rosołu na pół porcji dla 1 osoby. Zjedli wszystko . Skoro zjedli to smakowało znaczy , a o to chodziło. Maluchy obdarowały nas własnoręcznie wykonanymi drobiazgami i laurkami . A po obiedzie i przy kawie oglądaliśmy na discovery historia stare kroniki telewizyjne. Była relacja z Targów Poznańskich i z pobliskiego wzorcowego PGR , któremu dyrektorował uwaga : dziadek naszych obecnych klientów ! Młodzież oczy jak talerze do rosołu robili na ten widok i informacje o kim mowa . A na koniec okazało się , że miałam jako niemowlak identyczny wózek jak pokazywali na jednym z filmów poświęconym odpowiedniej pielęgnacji maluchów. Pokazałam młodzieży zdjęcia . Śmiechu przy tym było co nie miara, bo tych filmów , o tym jak PRL urządzała życie obywatelom było kilkanaście . Mnie jednak naszła smutna refleksja , że to znów się dzieje ; niepostrzeżenie i tylnymi drzwiami . Bo czymże jest np. taki zakaz handlu w niedzielę . Do niedawna sama decydowałam kiedy chcę robić zakupy , dziś już nie mogę. Ale o tym zrobię jakiś osobny wpis ... może. 
No i tyle, dzień babci i dziadka zaliczony.  Teraz pora na niedzielny odpoczynek.
W kalendarzu świąt nietypowych dziś Dzień Popcornu i uwaga! Światowy Dzień Śniegu ! Pamięta ktoś jak ten śnieg wygląda ?

4 komentarze:

  1. U mnie też tylko malutkie reszteczki sie ostały! Aby tyle, że jutro obiadu nie musze sobie robić!
    A co do handlu, to akurat mnie zupełnie nie wadzi fakt, że niedziele sa niehandlowe. Zostało mi przyzwyczajenie z dawien dawna, że zakupy tygodniowe robię w piątek. No,ale to ja, i nie każdy tak musi!
    Pozdrawiam bezśniegowo! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie adzi ten fakt gdy chodzi o spozywkę. Wpadam do sklepu i na zieleniak w sobotę rano i po godzinie mam z głowy . Gorzej gdy mam jakieś zakupy typu materiał do remontu,buty , jakieś narzędzia do firmy itp. Na to potrzeba czasu. Ale nie o to chodzi , tylko o zasadę . Prosty przykład na to jak nam państwo próbuje życie moderoać .

      Usuń
  2. Czyli obchody się udały. Zwlaszcza kulinarnie.
    Co się stało że zniknęłas?.
    Mam nadzieję że nic złego . Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt obchody udane. Dlaczego zniknęłam zaraz wyjaśnię we wpisie .

      Usuń