babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 23 stycznia 2020

23.01.2020 Jubileusz - tak jakby

Właśnie  popełniam 2500 wpis ! Na tym blogu jestem od 13 marca 2010 , czyli dnia gdy definitywnie pożegnałam Dzienniki Twojego Stylu  ( na których byłam od roku 2004, krótko po tym jak powstały, ale to inna bajka ) . Ilość odwiedzin , też mam imponującą : 199 710 !  Trochę się tego nazbierało.  Kawał życia ! Upycham w tej mojej szafunierce i upycham ; sprawy małe i duże , ważne i te mniej ważne , kolorowe i czarno - białe, wesołe i smutne , wkurzające , frustrujące ,porywające i radosne i miłe , domowe, zawodowe ,polityczne , a obok książki , dekoracje , remonty , muzykę ,robótki, kamienie, wspomnienia ; wszystko co lubię i nie lubię , co mnie porywa i , ekscytuje , przemyślenia , skojarzenia  , zdarzenia i obrazki z codzienności. Nie zły tu bałagan . Ale to mój bałagan , moje codzienności , urywki mojego życia . Cieszę się , że mogę się dzielić nimi z wszystkimi , którzy odwiedzają moją szafunierkę . Dziękuję Wam za to!  I obiecuję kontynuować. 

6 komentarzy:

  1. Oj pamiętam te Dzienniki. I swój falstart! Ale potem już poleciało. To był fajny czas, byłyśmy tak ciekawe siebie, co rusz odbywały się spotkania w realu (byłam w Gdańsku i Poznaniu i u Ciebie). Noworoczne posiadówki idące w tysiące uczestniczek! Ech, to są ne wrati moja Miła. Ale mimo zgrzytu na początku naszej znajomości, potem już było coraz ciekawiej . A teraz nie wyobrażam sobie roku bez ptzynajmniej jednego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam , jaki falstart. Niepotrzebnie Ci nawkładałam od teściowej z kawałów. Było - minęło a teraz sobie nie wyobrażam roku bez spotkania i już szykuję się na czerwcowe .

      Usuń
  2. Tak Twoja Szafunierka bardzo mnie zaciekawiła. Zaczęłam do niej zaglądać jeszcze w DTS. A potem już regularnie kiedy sama je pożegnałam . Wielu lat blogowania Ci życzę i w niezmienionej formie. Bo taki blog jest moim ulubionym rodzajem bloga. Rzadko odwiedzam tematyczne. Bo te nasze pamiętniki zawierają wszystko. Najlepsze zyczenia jubileuszowe. Calusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Też tak uważam ; te zapiski , w których jest wszystko są najciekawsze.

      Usuń
  3. I nasza przyjazń zaczęła się od DTS i jest perełką , jak bym znalazła swoje drugie ja. Dziękuję za to .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i bardzo sobie to nasze spotkanie się i przyjaźń cenię . Szkoda, że mamy taki kawał drogi do siebie.

      Usuń