babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 4 grudnia 2019

4.12.2019 Sprawy babusine


W pracy się spiętrza . Jeszcze trochę musimy się powysilać zanim zaczniemy świętować.  Paczki z towarem dosłownie nas dziś zasypały , jutro przyjadą następne. Jest tego trochę . 

Po pracy zaliczyliśmy zakupy . Takie bardziej świąteczne i właściwie nie musimy już niczego więcej kupować , poza tym co na bieżąco, a z wigilijnych przysmaków zostały mi suszone owoce i fasolka . 
Mam też opłatki , które kupiłam wracając z poczty . A skoro mowa o opłatkach ; te również stały się przedmiotem komercji, można je kupić w markecie.  Jeszcze wyprawa do hurtowni po paczki dla pracowników i jakieś drobiazgi dla dzieci pracownika . I będzie wszystko. 
W Kraju kompletny chaos i degrengolada. Nawet nie chce mi sie tego wszystkiego komentować . 


2 komentarze:

  1. Zakupy opłatków w markecie jakoś mi nie pasują. Ale pewnie znajdą nabywcow. A ten chaos w kraju... No cóż mozna się było spodziewać. Dobrze ze grudzień to taki specjalny miesiąc i trochę w innym wymiarze. Będzie czas się martwić a zwlaszcza kląć. **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W innym wymiarze ... hmm, tak o tym nie myślałam , ale faktycznie grudzień jest trochę wyjątkowy.

      Usuń