babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 2 grudnia 2019

2.12.2019 Żle mi się tydzień zaczął

Auto jednak ucierpiało. Mechanik walczył z nim cały dzień i niestety , nie zdążyli , coś tam mają jeszcze sprawdzać . "Wystawiła' mnie też baba , co sprzedawała na olx-ie nową bazę Psi Patrol. którą chciałam kupić na Gwiazdkę dla najmłodszego wnusia. Wycofała się z transakcji, bo się rzekomo boi , że nie odbiorę przesyłki. A niby czemu miałabym nie odebrać . Zaakceptowałam przecież warunki. Chciałam trochę oszczędzić , no to mam . Trudno, kupię na allegro. I tak są dużo tańsze niż w sklepach.  A w firmowej kasie znów zastój.  Znów się odblokuje za kilka dnia , ale wkurza. 
No cóż ...
Z światecznych tematów. to przycięłam nowy obrus do kuchni. Obszyję w sobotę lub niedzielę . Mam już kilka , ale w ubiegłym roku kupiłam materiał w prezenty. No to muszę go wykorzystać. I pomalowałam złotą farbą w spreyu patyczaka - taką roślinkę , którą stawiam jesienią w towarzystwie dyń , a potem maluję i w zimie robi za krzaczki bez liści. Zwykle na srebrno, ale w tym roku u mnie będzie zielono i złoto stąd ten kolor. Czy mi się to sprawdzi ? Nie mam pojęcia . Wszystko się okaże      Małżonek w pracy.Razem z synalkiem  udzielają się  społecznie w szkole wnuczki. Instalują sprzęt do prezentacji multimedialnych.  Za sprzęt płaci rada rodziców , a robotę zobowiązali się zrobić pro bono. Czasem trzeba i tak. 
W mieście coraz bardziej świątecznie . Na rynku stanęła choinka . Nie zbyt wysoka ale wyjątkowo proporcjonalna i rozłożysta. Szóstego grudnia jak co roku zapłoną miejskie iluminacje . I już wiem, że będzie kilka nowych, widziałam dziś jak je ustawiali. 

3 komentarze:

  1. Zglaszam się. Narobiłam czego nie czytałam. Świątecznie w miastach. Jak skończę o wycieczce pokażę trochę Ascoli. Wlosi od 8 grudnua mają oficjalnie przedświątecznie. I tego mam zamuar się trzymać. Muszę skoczyć na Lisa po szopke i ozdoby. Ciekawe czy przetrwaly. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie przetrwały, to znaczy,ze pora na nowe. Nowy dom , nowe ozdoby- pasowałoby . Ja w tym roku kupiłam naprawdę nieliczne , tyle tylko, żeby złocistości uzupełnić , bo dotąd unikałam.

      Usuń
  2. Oczywiscie " nadrobiłam ".😄

    OdpowiedzUsuń