babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 8 października 2019

8.10.2019 Spać mi się chce

cały dzień . Mogłabym dziś spać na stojąco. Jakiś taki  dzień  na spanie.  Nabiegałam się dziś po mieście w różnych sprawach , ale póki co pozałatwiałam . Na jutro zapowiada nam się znów mnóstwo pisania. 
Z innych spraw firma , która ma przeprowadzić renowację mężowskiego fotela przysłała transport. Nie spodziewałam się tego. Byliśmy umówieni na telefon , jak już będzie wolny termin a tu taka niespodzianka .Byliśmy przekonani ,że sami musimy dostarczyć do warsztatu.  Odebrali , a gotowy ma być na przyszły tydzień. No , powiedzmy , nawet jak się trochę spóźnią to im wybaczę , nie pali się . 
Majster od sufitu przychodzi w piątek. 

6 komentarzy:

  1. Ja tak sennie miałam wczoraj. Dopiero później dotarło do mnie, że to przez szczepienie przeciwko grypie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam się nie szczepię nigdy na grypę, nie mam przekonania , bo ten wirus ewolułuje więc nie wiem czy te szczepionki coś mogą zdziałać . I jakoś nie zapadam na żadne grypy i inne. A spanie mnie męczyło chyba z powodu pogody

      Usuń
    2. A ja tak, bo jestem w grupie ryzyka że względu na astmę! U mnie to działa od dekady, wcześniej co rusz chorowałam!

      Usuń
    3. No , w tej sytuacji to oczywiste.

      Usuń
  2. Bywają senne dni. Nawet na wiosnę. Jednak jesień ma pierwszeństwo. I w domu znowu coś do przodu. :)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , a jutro malowanie sufitu, chłopaki przełożyli z piątku na jutro. Nawet lepiej, bo więcej czasu na porządki

      Usuń