babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 11 października 2019

11.10.2019 Niewielkie poprawki

musiał dziś wykonać majster od sufitu . Zrobił , a szef skasował o 100 zł mniej niż uzgodniliśmy. Ucieszyłam się , nie powiem ,że nie . Zawsze to stówka na coś innego. 
Nie źle idzie nam robota , znaczy mnie i synowej. Wiele rzeczy jej jeszcze pokazuję i uczę , ale radzi sobie. Nie muszę jej w kółko powtarzać. I dobrze, będę miała zastępstwo w razie potrzeby. 
Zamówiłam prezent dla naszego wnusia najmłodszego na bliskie już urodziny , remizę strażacką , bo lubi się bawić w strażaków i szczęka mi opadła; za naprawdę małą kasę , przyszło ogromne pudło . Na obrazku w katalogu wyglądało bardzo nie pozornie. Mały będzie przeszczęśliwy! 
Jutro robimy porządki po malowaniu i trochę  tak w ogóle. 
Do ciszy wyborczej jeszcze parę godzin więc przypomnę : przy niedzielnym głosowaniu  ROZUM nie PORTFEL ! Nowoczesność nie skansen !

4 komentarze:

  1. Wiem, pamiętam!
    Czuwaj!!!
    Znaczy się - Wybory obowiązkowo jak zawsze!
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie Word urządził ciszę blogowa. Jedni poza blogiem widzieli wpis inni nie. Ale juz chyba działa. Zmieściłam się przed cisza wyborczą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie , tylko nie wiem czy akurat word . Strona znikała przy próbie zapisania komentarza

      Usuń